Дуолінго – найпопулярніший у світі спосіб вивчення мов. Більше того, це цілком безкоштовно!

"У неї тринадцять книг."

Переклад:She has thirteen books.

0
1 рік тому

4 коментарі


MaximV.Gavrilov

"She has a thirteen books"

WARNING! Ответ не был принят!

эта проблема уже больше месяца... и да я писал в "Повідомити про проблему"

0
Відповісти1 рік тому

Milkho
Milkho

OMG. WARNING!
Обґрунтуйте вживання неозначеного артиклю з множиною.

Ваш варіант не приймається системою, тому що він неправильний. Артикль тут не потрібний, бо він не вживається біля слів у множині.

4
Відповісти11 рік тому

MaximV.Gavrilov

опачки-воробушки... зараховано, дякую за уважність.

А системі великий мінус, бо вона не вказала на помилку ;)

0
Відповісти1 рік тому

Fb8U1
Fb8U1

Системі - мінус, а собі?

0
Відповісти7 місяців тому