"У неї тринадцять книг."

Переклад:She has thirteen books.

1 рік тому

4 коментарі


MaximV.Havrilov

"She has a thirteen books"

WARNING! Ответ не был принят!

эта проблема уже больше месяца... и да я писал в "Повідомити про проблему"

1 рік тому

Milkho
Milkho

OMG. WARNING!
Обґрунтуйте вживання неозначеного артиклю з множиною.

Ваш варіант не приймається системою, тому що він неправильний. Артикль тут не потрібний, бо він не вживається біля слів у множині.

1 рік тому

MaximV.Havrilov

опачки-воробушки... зараховано, дякую за уважність.

А системі великий мінус, бо вона не вказала на помилку ;)

1 рік тому

Fb8U1
Fb8U1

Системі - мінус, а собі?

1 рік тому
Вивчайте англійську мову, приділяючи цьому лише 5 хвилин на день. Безкоштовно.