Duolingo is de populairste methode van de wereld om talen te leren. En het allerbeste: het is 100% gratis!

"Het paard eet de appel."

Vertaling:The horse eats the apple.

4 jaar gelden

14 opmerkingen


snoetepoet

Wanneer eat en wanneer eats

2 jaar gelden

ineke321473

is toch goed???

1 jaar gelden

1nazli1

Ja

1 jaar gelden

PaulaRanji

Wrm is het fout???

3 jaar gelden

floempie

Wat is fout

3 jaar gelden

marriekeulen

Ik wist niet dat paarden apples eten!

3 jaar gelden

vdbeekbjorn

Is het niet: The horse eats AN apple??

3 jaar gelden

Diieen

Ja dat is zo

3 jaar gelden

HendrikDR

De appel= the apple Een appel= an apple

3 jaar gelden

Remi2007

Dat is een goed punt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2 jaar gelden

Marwa714655

Nee volgens mij is dat omdat het zeg maar meervoud is ik snap de wereld niet eigen lijk is het gewoon goed :p

5 maanden geleden

YillavanBe

waarom is het niet eat

6 maanden geleden

YillavanBe

waarom is het niet eat

6 maanden geleden

Marwa714655

Weten we niet

5 maanden geleden