1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "The cats are large because t…

"The cats are large because they eat and eat."

Překlad:Ty kočky jsou veliké, protože jedí a jedí.

March 18, 2017

13 komentářů


Sidonienia

Kočky přece žerou a ne jedí.


Snezecka

Proč mi v jedné větě této lekce, že „kočky jsou velké“, není uznáno slovo „large“ a je nahrazeno slovem „big“ a najednou jsou „kočky large“...? „Large“ je prý bráno spíše jako plochou veliké. Takže když „jedí a spí“, jsou „big“ a když jen „jedí a jedí“, jsou najednou „large“?


JaruCe

v množném čísle se přece nedává určitý člen.....nebo mne to učí v Anglii špatně? :-)


kacenka9

v mnoznem cisle se nedava clen neurcity. Urcity se dava.


JaruCe

děkuji za odpověď


filuna

Proc mi neuznalo large- obrovske??


Nobody889153

Myslim že by to mělo uznávat. Když tak použi ikonu: Nahlásit problém. :-)


nueby

Naschvál. Obrovské je na "large" příliš silné slovo. Na "obrovské" je v angličtině na výběr hodně silou odpovídajících slov, například giant, gigantic, huge, humongous, humungous a massive. Přidávat další překlady, když to vede ke zploštění na úrovni "Tarzan good", se nám prostě nezdá moudré.


Jana881921

Chybi slovicko because


Peter115953

Nejvhodnější by asi bylo Ty kočky jsou tlusté - fat a protože tam je jedí a ne žerou, tak to budou "kočky" dvounohé :-)


kvitek2

Jaký je rozdíl v použití large a big. Jsou to synonyma?


Dadunna

Large je velké ve smyslu rozlehlé, takže by tam mělo být spíše big... nějak tomu large nerozumím...


DRAHA16

Prosim, proč JEDÍ, když zvíře přece žere děkuji

Naučte se Anglicky za pouhých 5 minut denně. Zdarma.