Duolingo je nejoblíbenější způsob na světě, jak se naučit jazyk. A co je nejlepší, je 100% zdarma!

"He was trying to eat."

Překlad:On zkoušel jíst.

před 1 rokem

3 komentáře


39720
39720

"Zkusil jíst" by nešlo? A pokud ne, můžete mi napsat, proč? Děkuji

před 1 rokem

kacenka9
kacenka9
Mod

Tady je problem ten prubehovy cas. Tim, ze tam je naznacujeme, ze neco se delo po nejakou dobu. Coz v cestine zastane slovesny vid. ZKousel vs. zkusil. u nekterych sloves to nekdy jasne neni a oba vidy se na preklad pouzit daji, zde je to celkem jednoznacne. Na "Zkusil jist' bychom potreboval "He tried to eat. - takova veta by pak snesla i preklad 'on zkousel...', ale ta prubehova neunese to 'zkusil.

před 1 rokem

Mobydick25248

Lze: "Zkoušel se najíst?"

před 10 měsíci