1. Φόρουμ
  2. >
  3. Θεμα: English
  4. >
  5. "The men eat a strawberry."

"The men eat a strawberry."

Μετάφραση:Οι άντρες τρώνε μια φράουλα.

March 19, 2017

5 σχόλια


joanlaz

ειναι λαθος οι αντρες τρωνε μια φραουλα???θα πρεπει να λει τρωνε φραουλες πληθυντικος αριθμος δεν μπορει αντρες πολλοι να τρωνε μονο μια φραουλα


Konstantin882076

Πρακτικά δεν γίνεται. Αλλά μάλλον εδώ θέλει να δείξει πως είναι ο πληθυντικός.


Nikos2017

είναι απο τις μεταφράσεις παγίδα...


uoLL8

Καλά, πόσο μεγάλη είναι αυτή η φράουλα;;;;

Do not answer please. I wrote it for fun. :-)


giorgis_k

Σε μια ρόγα από σταφύλι έπεσαν οκτω σπουργιτες και τρωγόπιναν οι φίλοι τσιρι τιρι τσιρι τρο τσιρι τρι τσιρι τρο

Μάθε Αγγλικά αφιερώνοντας μόνο 5 λεπτά τη μέρα. Δωρεάν.