1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "Ben genellikle kahveyi sütle…

"Ben genellikle kahveyi sütle içerim."

Çeviri:I generally drink coffee with milk.

March 11, 2014

18 Yorum


MehmetAliBey7733

Usually ile generally arasındaki fark nedir?


AhmetKarak

O zaman kahveyi demesin kahve desin burada belirli bir kahveyi genelde sutle icebilirim olabilir


Yaren484668

zorlama istersen bro


receptoklu

evet ayrıca - kahveyi sütle içerim deme -- coffe with the milk .. olabilir - böyle yazdım ben ... ama sistem kahveyi sütle içerim i soruyo...... kahve ve süt belirtilmiş..... direk sütlü kahve içerimi sorsaysı sistemin cevabı dogru olacaktı... biraz dikkat lütfen ya


Turker90

Kahveyi gerçekten sütle mi içiyor yoksa sütlü kahve mi içiyor? Sütle denilince yanlış geliyor.


gocmen_05

In general I drink coffee by milk. neden olmadı?


falconblue

"I generally drink the coffee with milk" dedim kahveyi belirtmek için. Büyük bir anlam kayması yaşanır mıydı bu durumda?


Selcen_Ozturk

"the coffee" cok spesifik, "generally" ise cok genel. ikisi bir arada biraz anlamsiz oluyor.


Bence360015

Ben genellikle çayı kaşıkla karıştırırım,(hem genel hem spesifik)


Eser_Mehmet

Ben genelde sutlu kahve icerim denilse olur mu bu cumleye?


GlKILI

The ifadesini neye gore kullanmaliyiz kahveyi demis turkcesinde neden the kullaninca kabul etmiyor


VestelKatk

Ben sütü kahveyle alırım bol olan süt yani niye kabul etmiyor, kahveyi sek içerim ancak sütü kakao yada kahvesiz almam çıldır..


VestelKatk

Ayrıca ben kahveyi süt ile alırım yada tersi zaten bir zarf olmadığına genellikle normalde anlamı içeriyor sanki gizli özne gibi şart mı the use of generally ?


Efkan75295

Yorumlara baktikca,iyice kafam karışıyor:),en iyisi nasil yazdilarsa oyle kabul etmek,cok takildiysaniz google ceviriye aynisini yazin,ben oyle yapıyorum!


lalelalelale

Neden usually olmuyormuş


Deniz.Tanyeli

In generally I drink coffee with milk neden yanlış?


faerblaed

"I drink coffee with milk in general" dediğimde yanlış yazıyor ama "In general i drink coffee with milk" dediğimde ise doğru algılıyor. 'In general' kavramının başta ya da sonra olması bir şeyi değiştirir mi?


Buse479455

çok saçma ya I usually drink coffee with milk yazdım kabul etmedi generally olmalıymış ama genelliklenin üstüne tıkladığımda hem generally hem usually yazıyor gerçekten çok saçma

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.