"Ben genellikle kahveyi sütle içerim."

Çeviri:I generally drink coffee with milk.

March 11, 2014

13 Yorum


AhmetKarak

O zaman kahveyi demesin kahve desin burada belirli bir kahveyi genelde sutle icebilirim olabilir

April 28, 2014

receptoklu

evet ayrıca - kahveyi sütle içerim deme -- coffe with the milk .. olabilir - böyle yazdım ben ... ama sistem kahveyi sütle içerim i soruyo...... kahve ve süt belirtilmiş..... direk sütlü kahve içerimi sorsaysı sistemin cevabı dogru olacaktı... biraz dikkat lütfen ya

May 4, 2014

Turker90

Kahveyi gerçekten sütle mi içiyor yoksa sütlü kahve mi içiyor? Sütle denilince yanlış geliyor.

September 8, 2014

MehmetAliBey7733

Usually ile generally arasındaki fark nedir?

October 6, 2019

falconblue

"I generally drink the coffee with milk" dedim kahveyi belirtmek için. Büyük bir anlam kayması yaşanır mıydı bu durumda?

March 11, 2014

Selcen_Ozturk

"the coffee" cok spesifik, "generally" ise cok genel. ikisi bir arada biraz anlamsiz oluyor.

March 11, 2014

gocmen_05

In general I drink coffee by milk. neden olmadı?

July 11, 2014

Eser_Mehmet

Ben genelde sutlu kahve icerim denilse olur mu bu cumleye?

September 5, 2014

GlKILI

The ifadesini neye gore kullanmaliyiz kahveyi demis turkcesinde neden the kullaninca kabul etmiyor

November 16, 2014

VestelKatk

Ben sütü kahveyle alırım bol olan süt yani niye kabul etmiyor, kahveyi sek içerim ancak sütü kakao yada kahvesiz almam çıldır..

December 13, 2014

VestelKatk

Ayrıca ben kahveyi süt ile alırım yada tersi zaten bir zarf olmadığına genellikle normalde anlamı içeriyor sanki gizli özne gibi şart mı the use of generally ?

December 13, 2014

Efkan75295

Yorumlara baktikca,iyice kafam karışıyor:),en iyisi nasil yazdilarsa oyle kabul etmek,cok takildiysaniz google ceviriye aynisini yazin,ben oyle yapıyorum!

November 11, 2018

gocmen_05

In general I drink coffee by milk. neden olmadı?

July 11, 2014
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.