"Mennyit keres egy hónapban?"

Fordítás:How much does he make a month?

4 éve

20 hozzászólás


Donromi

mi köze ennek a make-hez???? Itt a get lett volna a jó.

4 éve

Orsi1026

az angolok csinálják a pénzt, mi meg keressük. :) ezeket meg kell tanulni.

4 éve

jcsabax
jcsabax

Annyira megkedveltem az angol életstílust, hogy arra gondoltam én is csinálok (illetve készítek) itthon valamennyi pénzt. De nem tudom, szerintetek ez nálunk legális? :D

1 éve

karak74

Én sem tudom, de lásd a jóindulatomat: segítek :D A kérdésed továbbítottam a Nemzeti Nyomozó Hatóság felé. Biztosan szívesen megválaszolják. (De tényleg tetszett a beszólás.)

1 éve

en_vagyok

Nem tudom a németek vagy a franciák, de ők meg "találják" a pénzt. :-d Talán inkább a franciák, azok olyan találósak :-) A németek biztos elveszik vagy kapják :-D

1 éve

bindanino

a get-tel mennyit kap egy hónapban lenne a jelentés. a make-nek van olyan jelentése, hogy pénzt keresni. Ettől függetlenül a mennyit keres és a mennyit kap ugyan azt jelenti magyarul. én az earn szót használtam, persze hibának vette :)

4 éve

Szakalp78

Mar elfogadja az earn-t

4 éve

Gizus123

Igen, de az earn szót még nem tanultunk!

4 éve

hannam1098

van más szó is az anyagban amit nem tanultunk...ez nem probléma...

3 éve

IstvanMaro
IstvanMaro

Pedig ide az earn is jó

5 hónapja

nagyenyed

ez egy kifejezés, sajnos meg kell tanulnunk így, nincs vita

4 éve

P.Gabor

Az ügynökök és brókerek biztos használják ezt, és ott még jobban érthető ez a kifejezés. :)

4 éve

Mokus85

a helyes válaszban miért "....do you make.."-et irt???

4 éve

CsabaSzeme

How much is her sellary per month miért nem jó?

3 éve

Mate_89

Az "Mennyi a bére havonta?" lenne. A 'salary' a (havi) bért jelenti, és nem azt hogy mennyit keres.

3 éve

hannam1098

pénzt keresni az az earn----make---elkészít, megcsinál(nagyon csúnyán magyarul...mert szerintem forog a magyartanárnőm a sírjában ahányszor leírom a "csinál" szót)....értem én, hogy az angolok csinálják a pénzt és nem megkeresik...bocsi, csak egy kicsit kiakadtam De szerintem ide jobban passzolna az "earn"

3 éve

Sztankay54

Ha jól csalódom a pénz keresésre van egy másik kifejezés is a " to earn "

2 éve

rfiFerenc1

Bizonyára a make is jó megoldás, de az earn szót (aminek jelentése pénzt keres) továbbra sem fogadja el helyes válasznak.

1 éve

espontapon1

earn vagy earns egyes szám harmadik személy?

1 éve

IstvanMaro
IstvanMaro

Earn mert a ragozást a do viszi

5 hónapja
Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.