"Mennyit keres egy hónapban?"

Fordítás:How much does he make a month?

3/11/2014, 1:34:51 PM

19 hozzászólás


Donromi

mi köze ennek a make-hez???? Itt a get lett volna a jó.

3/11/2014, 1:34:51 PM

Orsi1026

az angolok csinálják a pénzt, mi meg keressük. :) ezeket meg kell tanulni.

3/25/2014, 1:04:44 PM

jcsabax

Annyira megkedveltem az angol életstílust, hogy arra gondoltam én is csinálok (illetve készítek) itthon valamennyi pénzt. De nem tudom, szerintetek ez nálunk legális? :D

3/19/2017, 8:40:06 PM

karak74

Én sem tudom, de lásd a jóindulatomat: segítek :D A kérdésed továbbítottam a Nemzeti Nyomozó Hatóság felé. Biztosan szívesen megválaszolják. (De tényleg tetszett a beszólás.)

4/15/2017, 12:03:33 PM

en_vagyok

Nem tudom a németek vagy a franciák, de ők meg "találják" a pénzt. :-d Talán inkább a franciák, azok olyan találósak :-) A németek biztos elveszik vagy kapják :-D

9/7/2017, 8:58:32 PM

bindanino

a get-tel mennyit kap egy hónapban lenne a jelentés. a make-nek van olyan jelentése, hogy pénzt keresni. Ettől függetlenül a mennyit keres és a mennyit kap ugyan azt jelenti magyarul. én az earn szót használtam, persze hibának vette :)

3/14/2014, 1:02:27 PM

Szakalp78

Mar elfogadja az earn-t

5/9/2014, 9:06:16 PM

Gizus123

Igen, de az earn szót még nem tanultunk!

11/5/2014, 8:52:18 AM

hannam1098

van más szó is az anyagban amit nem tanultunk...ez nem probléma...

6/22/2015, 4:42:31 PM

IstvanMaro

Pedig ide az earn is jó

6/23/2018, 12:23:14 PM

nagyenyed

ez egy kifejezés, sajnos meg kell tanulnunk így, nincs vita

3/15/2014, 3:37:30 AM

Mokus85

a helyes válaszban miért "....do you make.."-et irt???

4/3/2014, 9:27:17 PM

CsabaSzeme

How much is her sellary per month miért nem jó?

4/9/2015, 11:33:58 AM

Mate_89

Az "Mennyi a bére havonta?" lenne. A 'salary' a (havi) bért jelenti, és nem azt hogy mennyit keres.

6/26/2015, 2:49:20 PM

hannam1098

pénzt keresni az az earn----make---elkészít, megcsinál(nagyon csúnyán magyarul...mert szerintem forog a magyartanárnőm a sírjában ahányszor leírom a "csinál" szót)....értem én, hogy az angolok csinálják a pénzt és nem megkeresik...bocsi, csak egy kicsit kiakadtam De szerintem ide jobban passzolna az "earn"

6/22/2015, 4:41:27 PM

Sztankay54

Ha jól csalódom a pénz keresésre van egy másik kifejezés is a " to earn "

12/23/2015, 7:22:42 PM

rfiFerenc1

Bizonyára a make is jó megoldás, de az earn szót (aminek jelentése pénzt keres) továbbra sem fogadja el helyes válasznak.

5/13/2017, 2:54:39 PM

espontapon1

earn vagy earns egyes szám harmadik személy?

11/9/2017, 12:01:58 PM

IstvanMaro

Earn mert a ragozást a do viszi

6/23/2018, 12:24:48 PM
Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.