"Where does knowledge come from?"

Fordítás:Honnan jön a tudás?

March 11, 2014

11 hozzászólás


Jpiroska

A honnan származik a tudás miért nem jó?

March 11, 2014

Joshua0001

szerintem is az a magyarosabb, jelentettem is

March 15, 2014

Jpiroska

Még mindig nem fogadja el és megint elbuktam rajta a felfrissítésnél.

March 20, 2014

Zsuzsizsuzso

Honnan való a tudás? - Elfogadja.

May 7, 2015

SztanaAnna

Szerintem is jó, én is jelentettem.

August 1, 2014

Pola51

Nekem elfogadta.

March 21, 2016

vendree

SZTAKI szótár: "Where do you come from?" = "Honnan jössz" ; "from where" = "ahonnan", üdv: VE

December 16, 2014

RbertSimon1

szerintem a szarmazik is helyes

April 19, 2014

zsalica

Honnan származik a tudás - ez meg miért nem jó????????

May 11, 2014

dobosiati

Nem így kellene kíírni: "Where does the knowledge come from"?

May 27, 2015

Harga

Ez is létező mondat, mást jelent. Ha a magyar mondatot kellene angolra fordítani, ezt is elfogadnám, de nekem itt angolról kellett magyarra.

February 14, 2018
Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.