A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"Where does knowledge come from?"

Fordítás:Honnan jön a tudás?

4 éve

12 hozzászólás


Jpiroska

A honnan származik a tudás miért nem jó?

4 éve

Joshua0001

szerintem is az a magyarosabb, jelentettem is

4 éve

Jpiroska

Még mindig nem fogadja el és megint elbuktam rajta a felfrissítésnél.

4 éve

SztanaAnna

Szerintem is jó, én is jelentettem.

4 éve

Zsuzsizsuzso

Honnan való a tudás? - Elfogadja.

3 éve

Pola51

Nekem elfogadta.

2 éve

vendree
vendree

SZTAKI szótár: "Where do you come from?" = "Honnan jössz" ; "from where" = "ahonnan", üdv: VE

3 éve

kogu4
kogu4

He comes from France. Franciaországból származik.

6 hónapja

RbertSimon1

szerintem a szarmazik is helyes

4 éve

zsalica

Honnan származik a tudás - ez meg miért nem jó????????

4 éve

dobosiati

Nem így kellene kíírni: "Where does the knowledge come from"?

3 éve

Harga
Harga

Ez is létező mondat, mást jelent. Ha a magyar mondatot kellene angolra fordítani, ezt is elfogadnám, de nekem itt angolról kellett magyarra.

7 hónapja

Kapcsolódó fórumok