Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"Bizim gerçekten senin gibi bir adama ihtiyacımız var."

Çeviri:We really need a man like you.

4 yıl önce

14 Yorum


mervanyalcindag

"as you" neden kabul edilmedi.

4 yıl önce

frknmll

Sen olarak demiş oluyosun, yani yanlış

2 yıl önce

necmimelik

Bi dakka bi dakka. Ya really hangi durumda fiilden once hangi durumda sonra geliyo? Bi onceki soruda "really talks" dedim talks really deyip kabul etmedi.

4 yıl önce

falconblue

"We actually need a man like you." dedim. Olmaz dedi. Farklı mı peki?

4 yıl önce

aoskdaosdkoas

actually nin anlamlarına baktım "gerçekten" anlamına da geliyormuş

4 yıl önce

osmanakbiy

We need a man really like you.. anlami ne olur.

4 yıl önce

AhmetYay

Ben de öyle yazdım. Ancak anlamı "Bizim senin gibi gerçek bir adama ihtiyacımız var" imiş. Dolayısıyla "Bizim, gerçekten senin gibi bir adama ihtiyacımız var" ile aynı anlama gelmiyor.

4 yıl önce

VestelKatk

Gerçekten. tam olarak (tam anlamıyla) şeklinde birlikte ikili kullanımı nasıl olcak örnek verirseniz sevineceğim.

3 yıl önce

Kinevart

bu zarflar konusu tam olarak muamma ne zaman fiilden sonra geliyor ne zaman önce geliyor anlayamadım.

3 yıl önce

OktayTolga1

Zarfa a gore degisiyor yani zarfin niteligine gore zaman zarfimi sıklık zarfimi sifati niteleyen zarf mi. Baya calismak lazjm bu konuya

1 ay önce

KdsFatihi

"We have really need a men you like" neden olmaz?

2 yıl önce

frknmll

Men yerine man

2 yıl önce

Sequental

"We really need a man as like you" olmaz mı? Ayrıca konu geçmiş zaman. Örnek yanlış yerde sanırım

2 yıl önce