1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "I have a skirt."

"I have a skirt."

Fordítás:Van egy szoknyám.

March 11, 2014

3 hozzászólás


nagyi60

A kutya fáját, hanyadszor szívom meg, határozottan többes számba hallatszik a szoknya.


1R6I2

Ennél mindig azt írta hogy nálam van a ruhám/cipőm/szoknyám.. Most meg nem fogadta el, hanem azt, hogy: van egy szoknyám.. Akkor hogy is van ez? :/


Dav_Anro

Hát, az I have az azt jelenti hogy: van, nekem van. Mivel ott van az "a" ezért oda kell rakni h "egy". A skirt pedig szoknyát jelent. Így összesítve: I have a skirt = Nekem van egy szoknyám/Van egy szoknyám.

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.