A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"I am behind you."

Fordítás:Mögötted vagyok.

4 éve

14 hozzászólás


ZsoltyN

Azért ezt elég creepy volt hajnali egykor hallani fülhallgatóval :'D

2 éve

Anett471110

Nekem mondod??? És én még előtte Horror-t néztem!!! XD

2 éve

Vero082

Kicsit megíjedtem mikor meghallottam.....

1 éve

viktoria0824

az irtam én te mögötted vagyok.Miért nem jó?

4 éve

Tiha427435

Úgy kelett leirni ahogy hallod

11 hónapja

Panni32692

Nemtudom én se!

11 hónapja

mezokee

Mert a behind mögötte-t jelent. Nem a hátad mögött. A hátad mögöttet úgy fejezzük ki, hogy behind your back. Legalábbis én így ismerem

3 éve

bogi1021

én is azt irtam hogy te mögötted vagyok és az se volt jó mert nem egybe irtam

3 éve

szlkaijudi

Mögötte vagy mögötted, mi a külömbség?!?

2 éve

Oldcha
Oldcha

Sok. Ő- mögötte.. Te-mögötted...

2 éve

ImreGbor

A te mögötted szerinte egybe írandó. Szerintem nem.

1 éve

TibornBres

Olyan szó a magyarban, hogy temögötted nincs. Nekem ezt fordïtotta.

1 éve

Persze1

Engem az érdekelne, mitől függ, hogy bihájnd-nak vagy báhájnd-nak ejti...

11 hónapja

hedvig2006

Ez **** volt

10 hónapja