1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "Sleep more."

"Sleep more."

Fordítás:Aludj többet!

March 11, 2014

7 hozzászólás

Népszerű hozzászólások szerint

florian.farkas

miért nem jó az hogy aludj jobban ?

March 11, 2014

NO22emi

More = többet. Better = jobban.

May 21, 2014

florian.farkas

köszi:)

May 21, 2014

bbonyar

A "Többet aludj!" és az "Aludj többet!" közt mi a különbség? Magyarul szerintem ugyanazt jelentik.

May 7, 2014

karak74

Aludnék én! Ha a DL nem pontozna ilyen szigorúan, akkor még hamarabb is végeznék a napi leckével, és akkor talán sikerülne is.

August 22, 2016

vvjudit

Ha nem teszi ki a felkiáltó jelet, akkor miért nem jó, hogy "többet alszik" ? :( ...mert csak a javításnál tette ki!!!

August 28, 2014

River70

Mert nincsen benne személyes névmás. emiatt felszólító mondat. Angolban mindig ki kell tenni az alanyt. Illetve, ha egyes szám 3. személyben lenne az angol mondat, akkor a sleep ige végére kellene az -s igerag.

November 20, 2014
Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.