1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "We are not in April, but in …

"We are not in April, but in October."

Fordítás:Nem áprilisban vagyunk, hanem októberben.

March 11, 2014

12 hozzászólás


szilard73

igazad van, but :) the translate.google.hu szerint a "hanem"="but" -tal is


NathanSkyer

elnézést, de a but az de nem pedig hanem javítson ki vki ha tévedek


EszterZubor

Két jelentése van és szovegkornyezettol fugg hogy melyiket használjuk


cherryhyuck

Tévedsz, mert a but tényleg szövegkörnyezettől függ. Angolban egy csomó szónak több jelentése van :)


Harold69.uk

Ebben igazad van, sokszor teljesen ellentétes jelentése is lehet főleg ha a szlenget is bele vesszük amit az angolok 90 % beszél.


SndorTth20

ha ragaszkodsz a de szóhoz akkor írd úgy áprilisban nem de októberben vagyunk.


Sack918200

Igazad van, de, a de-nek van valamennyi köze a hanemhez!


KrisztinaGaluska

Az miért nem jó hogy: mi nem áprilisban, de oktoberben vagyunk?


kisnova

Mert magyarban sem mondjuk így!


Astroth

Miért nem lehet némi nyelvtanalapot belevinni ebbe a programba, ha már kezdőknek van...


htalex

Akkor vegyünk egy kis nyelvtani alapot. Olyan kevés szó előzi meg az alanyt hogy most arról nem is beszélünk. Kijelentő mondatot mindig alannyal kezdünk. Itt (We are)az alany. Ez a folyamatos jelen kezdő szava Mi vagyunk. Ez azt jelenti hogy ebben a másodpercben is zajlik ez a cselekmény. A mondatokban egy tagadás található.A no szóval mondatot tagadunk a not szóval pedig a következő szót.itt is vannak kivételek de arról nem érdemes most beszélni. Mivel a következő szót tagadjuk ezért az április a következő szó. A ban-ben miatt elé tesszük az in szót. (We are not in april)--- but---sok jelentéssel, fordítással bír.ide a legmagyarosabb fordítás a hanem a mondat vége pedig az októberben-in october.

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.