"She is our child."

Vertaling:Zij is ons kind.

March 11, 2014

3 opmerkingen


HenkVanEs

zelfst.nw met het lidwoord "het" ervoor wordt ons,het paard,het kind ,het huis enz. met het lidwoord "de" wordt ,onze ,de kat,de hond,de stofzuiger. meervoud altijd onze

November 23, 2014

britteisco

Zij is onze kind is niet correct omdat er in dit geval een e achter komt als het meevoud is

July 7, 2015

MentalPinball

'Kind' is niet meervoud, maar enkelvoud.

'Zij is onze kind' gaat niet omdat 'kind' een 'het' woord is, dus kan je alleen maar 'ons' ermee gebruiken.

'Kind' is not plural, but singular. 'Zij is onze kind' doesn't work because 'kind' is a 'het' word, thus you can only use 'ons' with it.

May 29, 2017
Leer Engels in slechts 5 minuten per dag. Gratis.