Duolingo is de populairste methode van de wereld om talen te leren. En het allerbeste: het is 100% gratis!

"She is our child."

Vertaling:Zij is ons kind.

4 jaar gelden

3 opmerkingen


HenkVanEs

zelfst.nw met het lidwoord "het" ervoor wordt ons,het paard,het kind ,het huis enz. met het lidwoord "de" wordt ,onze ,de kat,de hond,de stofzuiger. meervoud altijd onze

3 jaar gelden

britteisco

Zij is onze kind is niet correct omdat er in dit geval een e achter komt als het meevoud is

3 jaar gelden

MentalPinball
MentalPinball

'Kind' is niet meervoud, maar enkelvoud.

'Zij is onze kind' gaat niet omdat 'kind' een 'het' woord is, dus kan je alleen maar 'ons' ermee gebruiken.

'Kind' is not plural, but singular. 'Zij is onze kind' doesn't work because 'kind' is a 'het' word, thus you can only use 'ons' with it.

1 jaar gelden