Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"Adam elmayı yiyor."

Çeviri:Der Mann isst den Apfel.

1 yıl önce

7 Yorum


betolata33

neden apfelden önce der kullanmadık da den kullandık?

1 yıl önce

Eluvian_

"essen" fiili akkusativ hal gerektirir. Almancada bazı fiiller ardından gelen isim soylu kelimede dativ veya akkusativ hal gerektirir. Artikeller de buna göre değişir. Aşağıda akkusativ halde artikel değişimleri mevcut:

  • der / ein --> den / einen
  • die / eine --> die / eine
  • das / ein --> das / ein
1 yıl önce

Rafet736298

Çünkü Almanca,da yemek akkusativ,tir . der apfel kullanılamaz . !

4 ay önce

utkuatilgan

Akkusativ olma sebebi ise 'neyi?' sorusuna cevap veriyor olması burada.

3 ay önce

YaseminUsl6

Einen yazinca niye kabul etmedi

1 yıl önce

Aybeniz159416

Der mann isst Apfel

8 ay önce

BaakNisanv

isst ile ißt'in farkı yok diye biliyorum ama biri açıklayabilir mı yanlış saydı?

7 ay önce