"Azt hiszem."

Fordítás:I think so.

March 11, 2014

12 hozzászólás


Lona08

miért kell a so??

March 17, 2014

colnago001

miért so ?

March 11, 2014

melitta.

az " I guess " miért nem jó?

May 10, 2014

WeinS3

Nincs a választható szókészletben a think szó!!!

April 23, 2018

PfefferJozsua

Az "I think so." nem azt jelenti, hogy "Én is úgy gondolom." ?

March 17, 2014

AkosSz.

Ez egy kifejezés, akár csak a I think so.

April 23, 2014

anerzsike

"Egyetertek". Nem ezt jelenti?

August 19, 2014

AkosSz.

Nem, nem azt jelenti, hanem mint fentebb láthattad azt jelenti, hogy "azt hiszem". Az pedig nem egyenlő az "egyetértek"-el.

August 19, 2014

horvath954

Ez annyit tesz: "ugy gondolom"... nem gondolod?

March 5, 2018

TthKlmn

Sem think sem guess szófecni nincs a készleten!!!

May 26, 2018

laq1958

Csatlakozom. Ezen a feladatsoron így nem lehet túljutni.

June 11, 2018

SzekeresEr4

So?

June 16, 2018
Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.