"Azt hiszem."

Fordítás:I think so.

4 éve

12 hozzászólás


Lona08

miért kell a so??

4 éve

colnago001

miért so ?

4 éve

melitta.
melitta.

az " I guess " miért nem jó?

4 éve

WeinS3

Nincs a választható szókészletben a think szó!!!

7 hónapja

PfefferJozsua

Az "I think so." nem azt jelenti, hogy "Én is úgy gondolom." ?

4 éve

AkosSz.

Ez egy kifejezés, akár csak a I think so.

4 éve

anerzsike

"Egyetertek". Nem ezt jelenti?

4 éve

AkosSz.

Nem, nem azt jelenti, hanem mint fentebb láthattad azt jelenti, hogy "azt hiszem". Az pedig nem egyenlő az "egyetértek"-el.

4 éve

horvath954

Ez annyit tesz: "ugy gondolom"... nem gondolod?

9 hónapja

TthKlmn
TthKlmn

Sem think sem guess szófecni nincs a készleten!!!

6 hónapja

laq1958

Csatlakozom. Ezen a feladatsoron így nem lehet túljutni.

6 hónapja

SzekeresEr4

So?

5 hónapja
Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.