1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "He speaks a little English."

"He speaks a little English."

Çeviri:O biraz İngilizce bilir.

March 11, 2014

35 Yorum


Gohikan

“bilir” yerine “konuşur” olması çok daha doğru olur.


Selcen_Ozturk

hayır. ikisi de kabul ama bizim "dil bilmek" dediğimiz şeye onlar "speak a language" diyor.


[aktif olmayan kullanıcı]

    O biraz ingilizce biliyor. Kabul etmedi!


AsgarGahra

    O ingilizce az konusur yazdim,yanlis oldu


qwertyali

    know demesi gerekmezmiydi ozaman speak konuşmak anlamındadır. zaten kelimeninde antında yazıyor report ettim ancak sizinde dogrulamanız içimi rahatlatır o biraz ingilizce konuşur u kabul etmedi .


-O_K-

    Bazıları sormuş o yüzden yazıyorum. "little" ile "a little" farklıdır. little yetersiz anlamında sayılamayanlarda kullanılır. a little az ama idare eder anlamında sayılamayanlarda kullanılır.

    We have a little fruit. (Bu seferlik, yeter manasında) We have little fruit. (Biraz var ama iş görmez manasında)


emrekacar

    Birazcık ingilizce biliyor dedim kabul etmedi?


    [aktif olmayan kullanıcı]

      Birazcık "a little bit" karşılığında. Birazın da azı oluyor yani. Yakın anlamlı diyebiliriz ama olsun tam karşılıklı öğrenelim.


osmankorur

      Geniş zamanda cevap vermen gerekiyor çünkü


HakanAktas1

      Az bir ingilizce konusur dedim kabul etmedi. Bir 'a'


melek479271

      O ingilizce biraz bilir neden kabulll omuyoo yaaaaa


nurettin.gunsili

      o az bir İngilizce konuşur kabul etmedi


Ugur783332

      Cok az ingilizce konuşur dedim olmadı


Nisa1183

      O az İngilizce konuşur yazdım neredeyse doğru dedi ve ingilizce'nin altını çizdi ne hatam var acaba?????


ForgeronOs

      Normale a lidil yavaşta e lidil telaffuzları değiştirin birisi yalnış normali e olan olmalı


SafakEsberk

      Sifatin onune neden 'a' geliyor?


aydinsafa

      şu "a" olayınıda açıklar mı? bilenler


alican199025

      az ingilizce bilir türkçeye göre yanlış bence agrısız kulak gibi


      [aktif olmayan kullanıcı]

        "little" nin önüne niye "a" geliyor?


dont-give-up

        bilir yerine biliyor dediğimizde kabuk etmiyor. he speaks English olunca o ingilizce biliyor diyoruz. biraz biliyor da kabul olmalı bence


ZhrTrn

        bu cumlede ing eki yok o yuzden yor eki olmaz


alKomec

        İngilizceyi biraz konuşur. Yazdım kabul etmedi.


BeycanKahr

        A little biraz, az anlamında little ise yok denecek kadar az anlamı taşır. sayılamayan tekil isimler ile kullanılır.


Mreytemyst1

        Know yazması gerekir speak yazıyor yanlış


arf957392

        Konuşur,seçimi olursa "speak anlamlı olur


furkanmesc

        Niye hatali cevap oluyor


gkhangk0

        He speaks a little japaneese.


onrralpp

        azıcık niye kabul edilmiyor acaba?


shuibo.0286

        little az yerine de kullanamaz mı


Semih712813

        a little (birmiktar), a bit of (birazcik)


faerblaed

        Kadın öyle bir "he" diyor ki "She" anlaşılıyor sesten.

        Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.