1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "He speaks a little English."

"He speaks a little English."

Çeviri:O biraz İngilizce bilir.

March 11, 2014

32 Yorum

Konu önem sırasına göre

Gohikan

“bilir” yerine “konuşur” olması çok daha doğru olur.

March 11, 2014

Selcen_Ozturk

hayır. ikisi de kabul ama bizim "dil bilmek" dediğimiz şeye onlar "speak a language" diyor.

March 11, 2014

AsgarGahra

O ingilizce az konusur yazdim,yanlis oldu

March 3, 2016

qwertyali

know demesi gerekmezmiydi ozaman speak konuşmak anlamındadır. zaten kelimeninde antında yazıyor report ettim ancak sizinde dogrulamanız içimi rahatlatır o biraz ingilizce konuşur u kabul etmedi .

August 7, 2016

-Raaki

O biraz ingilizce biliyor. Kabul etmedi!

September 28, 2018

-O_K-

Bazıları sormuş o yüzden yazıyorum. "little" ile "a little" farklıdır. little yetersiz anlamında sayılamayanlarda kullanılır. a little az ama idare eder anlamında sayılamayanlarda kullanılır.

We have a little fruit. (Bu seferlik, yeter manasında) We have little fruit. (Biraz var ama iş görmez manasında)

August 27, 2015

emrekacar

Birazcık ingilizce biliyor dedim kabul etmedi?

February 13, 2015

MMelihD

Birazcık "a little bit" karşılığında. Birazın da azı oluyor yani. Yakın anlamlı diyebiliriz ama olsun tam karşılıklı öğrenelim.

September 22, 2015

osmankorur

Geniş zamanda cevap vermen gerekiyor çünkü

January 2, 2016

mertcan136

tabiki etmez

July 26, 2016

HakanAktas1

Az bir ingilizce konusur dedim kabul etmedi. Bir 'a'

May 11, 2015

melek479271

O ingilizce biraz bilir neden kabulll omuyoo yaaaaa

July 7, 2015

SafakEsberk

Sifatin onune neden 'a' geliyor?

July 20, 2014

aydinsafa

şu "a" olayınıda açıklar mı? bilenler

August 10, 2014

alican199025

az ingilizce bilir türkçeye göre yanlış bence agrısız kulak gibi

May 17, 2015

[aktif olmayan kullanıcı]

    "little" nin önüne niye "a" geliyor?

    May 24, 2015

dont-give-up

    bilir yerine biliyor dediğimizde kabuk etmiyor. he speaks English olunca o ingilizce biliyor diyoruz. biraz biliyor da kabul olmalı bence

    August 7, 2015

ZhrTrn

    bu cumlede ing eki yok o yuzden yor eki olmaz

    August 12, 2015

alKomec

    İngilizceyi biraz konuşur. Yazdım kabul etmedi.

    August 8, 2015

BeycanKahr

    A little biraz, az anlamında little ise yok denecek kadar az anlamı taşır. sayılamayan tekil isimler ile kullanılır.

    August 30, 2015

nurettin.gunsili

    o az bir İngilizce konuşur kabul etmedi

    October 5, 2015

Ugur783332

    Cok az ingilizce konuşur dedim olmadı

    November 6, 2015

MuhrremRai

    Amk ha biliyor ha bilir ne sacmalik ya

    November 15, 2015

Mreytemyst1

    Know yazması gerekir speak yazıyor yanlış

    December 31, 2015

Nisa1183

    O az İngilizce konuşur yazdım neredeyse doğru dedi ve ingilizce'nin altını çizdi ne hatam var acaba?????

    February 8, 2016

arf957392

    Konuşur,seçimi olursa "speak anlamlı olur

    March 11, 2016

furkanmesc

    Niye hatali cevap oluyor

    May 4, 2016

gkhangk0

    He speaks a little japaneese.

    July 7, 2016

onrralpp

    azıcık niye kabul edilmiyor acaba?

    July 25, 2016

shuibo.0286

    little az yerine de kullanamaz mı

    September 7, 2016

selami177349

    speak=konusma !!!

    April 21, 2017

Yunusbac1

    Aynı anlamda.

    October 7, 2017
    Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.