Duolingo je nejoblíbenější způsob na světě, jak se naučit jazyk. A co je nejlepší, je 100% zdarma!

"Chci s ní mluvit."

Překlad:I want to talk to her.

před 1 rokem

8 komentářů


LZt9pqgI

proč je chybně : with her???

před 8 měsíci

ddf76

To by mě zajímalo taky.

před 7 měsíci

bejby3

také mi zajímá....?

před 5 měsíci

kacenka9
kacenka9
Mod

Neni. chybel preklad. i kdyz TO ve spojeni s TALK je vyrazne castejsi.

před 5 měsíci

MeriWulfs
MeriWulfs

Proč tady nemůže být I have to?

před 1 rokem

Jamie08MD
Jamie08MD

"I have to" znamená "musím"; ta věta neříká, že musím, ale že chci :-)

před 1 rokem

lucienov2

prosím, proč nemohu použít tell? děkuji

před 10 měsíci

Jamie08MD
Jamie08MD

"Tell" znamená "říct/říkat".

Tell me about it. Řekni mi o tom.

Talk to me about it. Mluv se mnou o tom.

Ani v češtině nejsou zaměnitelné. :-)

před 10 měsíci