"Elephants remember."

Fordítás:Az elefántok emlékeznek.

March 11, 2014

14 hozzászólás


pistons23

sztem ez magyarul igy használjuk: (Az) elefánt sosem felejt.

August 21, 2014

SzszTibor

MIért nem remembers?

November 25, 2017

vasvariistvan

Mert elephants

June 16, 2018

MajorJnos

Mert az elefántok után mindig remember van!!!

August 20, 2019

gotaTemesv

Magyarul azt mondjuk,hogy az elefánt nem felejt.

December 15, 2015

BirGergely2

"Az" nélkül nem elfogadható?

January 5, 2019

vasvariistvan

"Az" - zal magyaros(abb).

July 11, 2019

Atika675379

A the nem kell elé?

February 23, 2019

vasvariistvan

Nem, mert általában az ellefántokról állítja.

July 11, 2019

harytomi

The elephants remember!!!

March 28, 2019

FazekasGiz

Nem.hagyom aba

August 19, 2019

Attila.Rupert

Az elefántok nem felejtenek

May 20, 2016

nincsfantaziam

Amúgy ez a mondat tök hülyén hangzik.

November 24, 2016

malackutya

akkor gondold, hogy mesét fordítasz le a gyerekednek, ott bármi elhangozhat, mégis le kellene tudnod fordítani, vagy kisípolod? - tényleg nincs fantáziád

June 29, 2018

Kapcsolódó fórumok

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.