1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "Elephants remember."

"Elephants remember."

Fordítás:Az elefántok emlékeznek.

March 11, 2014

16 hozzászólás


BirGergely2

"Az" nélkül nem elfogadható?


vasvariistvan

"Az" - zal magyaros(abb).


pistons23

sztem ez magyarul igy használjuk: (Az) elefánt sosem felejt.


SzszTibor

MIért nem remembers?


vasvariistvan

Mert elephants


johalasz46

Többes szám ! - 2021.03.


MajorJnos

Mert az elefántok után mindig remember van!!!


fabyati80

A the nem kell elé?


vasvariistvan

Nem, mert általában az ellefántokról állítja.


ZsoltHoffmann

"Elephants remember" azt jelenti hogy elefánto k emlékeznek "az" nélkül


TfalviGyng

az..nincs ..miért kell odaírni..


gotaTemesv

Magyarul azt mondjuk,hogy az elefánt nem felejt.


EnnEnn1

Jó nekeik, én már kezdek felejteni... :)


Guli657344

"elephants" kiejtése számomra talány


n.k.zsuzsa

A szótárakban ellenőrizhető a kiejtés. Leírva is látható és meg is hallgatható.
https://www.oxfordlearnersdictionaries.com/definition/english/elephant?q=elephant
Bármelyik szó beírásával csekkolhatod a kiejtést, így a jövőben nem lesznek előtted talányok.

Kapcsolódó fórumok

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.