1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "Elephants remember."

"Elephants remember."

Fordítás:Az elefántok emlékeznek.

March 11, 2014

17 hozzászólás


pistons23

sztem ez magyarul igy használjuk: (Az) elefánt sosem felejt.


SzszTibor

MIért nem remembers?


vasvariistvan

Mert elephants


MajorJnos

Mert az elefántok után mindig remember van!!!


ZsoltHoffmann

"Elephants remember" azt jelenti hogy elefánto k emlékeznek "az" nélkül


gotaTemesv

Magyarul azt mondjuk,hogy az elefánt nem felejt.


BirGergely2

"Az" nélkül nem elfogadható?


vasvariistvan

"Az" - zal magyaros(abb).


Atika675379

A the nem kell elé?


vasvariistvan

Nem, mert általában az ellefántokról állítja.


harytomi

The elephants remember!!!


MonikaHrab3

Nem fogadta el a helyes választ! Nem is lehetett mást választani!


MonikaHrab3

Itt elfogadja, amit korábban nem, pedig ugyanazt jelöltem! Kérem javítsa!


TfalviGyng

az..nincs ..miért kell odaírni..


BodnrSndor2

Magyartalan megoldás. Tükör fordításban nem szükségesek nevelő.


EnnEnn1

Jó nekeik, én már kezdek felejteni... :)

Kapcsolódó fórumok

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.