1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "You want a horse."

"You want a horse."

Çeviri:Sen bir at istersin.

March 11, 2014

57 Yorum


alivural79

Sen istiyor at verecek 100 dolar daha


ferdi914354

"At istiyorsun" dedim kabul etti :)


aintnobody1

Want a ing gelmediği için


dogan892784

Herkes eksilemis akima uydum hakkini helal et


erge18

hızlı okuyunca ivana hors diyo


kalbim15

bazen kabul ediyo bazen aynı şeyi kabul etmiyo


S0R0USH

It sounds like "you won a horse".... "sen bir at kazandın".

I am reporting this for bad audio.


VipGamersT

Orda siz i secerken kabul ediyo ama doğru cevap olarak ise sen diyo saçmalık yaa


azranur242424

Sen at istiyorsun ne kadar sacma cumleler


SerhatAkkanat

Yok ya fil ver sen bana


LivesHealthy

Doğru yaptın Anlamı: Siz bir at istersiniz. "You want a horse." Çeviri:Sen bir at istersin. sen mi yoksa siz mi kullanacagız? burdaki siz cogul anlamda mi yoksa mesafeli konusurken kullandigimiz siz ' mi? tesekkür ederim...


aytngndz1

Bu cumle "sen bir at istersin"mi yoksa "siz bir at istersiniz" mi doğru lutfen aciklama bekliyorum


MasterofSex

İki şekilde de kullanılabilir.You ,hem sen hem de siz anlamına gelir.


Ayasofya46

You nasıl "Siz" olarak okunuyor?


MelihErenT

you ssen değil miydi yani cevap sen at istersin değil mi ?


Bediha923467

You are want a horse.


Candy_Girl21

Birşey soracağım you sen demek değil mi?


denizz.ozturk

want hem de aramak anlamında kullanılmıyor mu?


MrVictor1905

you wanna horse dedım kabul etmedı wanna ıle want farkı ne?


evvalnazlmkoak

sen bir at istersin


xladyx1

senin bir ata ihtiyacın var neden olmasın ki?


yaprakuluda

Cv hic bilmiyordum attim tuttu


yaprakuluda

Evet yorum bekliyorum


AliSivri3

Siz at istersiniz yazmanız gerekmektedir.Sen at istersin veya siz at istediniz dediğinizde yanlış ifade verilecektir


EsinBoztas

minimal düşünmek lazım;

at istersin deyip geçmek lazım, lakin ki oldu :D


emre13yksndr

Leyla ile mecnundan kaçma laf ;)


AdileCetin

atı isteyip napıcaksın yav


Grbzelik1

To eki gelmeliydi want ın yanına


veysel5084

wanna ile want aynı şey değil mi ?


goktug2004

Sen atı istiyorsun neden olmuyor


fecriye

At'ı olamsı icin the eki olmali


Ymrstein

Sen bir at istersin ne amk slflsşfşslflnskflfglflflslflf


handebetul06

Sen bir tane at istersin dedim kabul etmedi


S0R0USH

eğer "bir tane" kullanmak istersen "You want one horse" kullanmalısın.

eğer "bir" kullanmak istersen "You want a horse" kullanmalısın.

"Tane" için İngilizce bir kelime yoktur. En yakın kelime "many" (e.x. kaç tane, how many), ama sayi ile kullanılmazsın.


fecriye

Tane dediğin içindir.


sudenaz160019

A demis a bir demek


sudenaz160019

Tane demiyecektin canim


omeruzan

'sen at istersin' cevabımı kabul etmedi..ukala şey..:)


aoskdaosdkoas

cümle "you want a horse." olduğundan "sen bir at istersin." demeniz lazımdı.


omeruzan

hmm..:) Pekala,teşekkürler ilginize,aydınlatmanıza...


SelinNehirgmsdl

Olmaz çünkü a demiş. İngilizceyi anla da gel.. ukala şey..:)


BayRed

Kufretmeyin please

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.