1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "You want a horse."

"You want a horse."

Çeviri:Sen bir at istersin.

March 11, 2014

17 Yorum

Konu önem sırasına göre

alivural79

Sen istiyor at verecek 100 dolar daha

November 15, 2014

ferdi914354

"At istiyorsun" dedim kabul etti :)

August 16, 2015

erge18

hızlı okuyunca ivana hors diyo

January 30, 2016

S0R0USH

It sounds like "you won a horse".... "sen bir at kazandın".

I am reporting this for bad audio.

November 6, 2015

kalbim15

bazen kabul ediyo bazen aynı şeyi kabul etmiyo

January 23, 2016

denizz.ozturk

want hem de aramak anlamında kullanılmıyor mu?

January 29, 2016

VipGamersT

Orda siz i secerken kabul ediyo ama doğru cevap olarak ise sen diyo saçmalık yaa

March 5, 2017

MelihErenT

you ssen değil miydi yani cevap sen at istersin değil mi ?

September 11, 2019

AliSivri3

Siz at istersiniz yazmanız gerekmektedir.Sen at istersin veya siz at istediniz dediğinizde yanlış ifade verilecektir

October 29, 2017

EsinBoztas

minimal düşünmek lazım;

at istersin deyip geçmek lazım, lakin ki oldu :D

January 7, 2018

SerhatAkkanat

Yok ya fil ver sen bana

March 1, 2018

azranur242424

Sen at istiyorsun ne kadar sacma cumleler

June 22, 2018

VeganLiveHealthy

Doğru yaptın Anlamı: Siz bir at istersiniz. "You want a horse." Çeviri:Sen bir at istersin. sen mi yoksa siz mi kullanacagız? burdaki siz cogul anlamda mi yoksa mesafeli konusurken kullandigimiz siz ' mi? tesekkür ederim...

July 6, 2018

aytngndz1

Bu cumle "sen bir at istersin"mi yoksa "siz bir at istersiniz" mi doğru lutfen aciklama bekliyorum

August 7, 2018

MasterofSex

İki şekilde de kullanılabilir.You ,hem sen hem de siz anlamına gelir.

June 12, 2019

MehmetSaruhan

bir at mı istersin

October 17, 2018

Ayasofya46

You nasıl "Siz" olarak okunuyor?

November 23, 2018
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.