"Youwantahorse."

Çeviri:Sen bir at istersin.

4 yıl önce

17 Yorum


alivural79

Sen istiyor at verecek 100 dolar daha

4 yıl önce

ferdi914354

"At istiyorsun" dedim kabul etti :)

3 yıl önce

kalbim15

bazen kabul ediyo bazen aynı şeyi kabul etmiyo

2 yıl önce

erge18

hızlı okuyunca ivana hors diyo

2 yıl önce

S0R0USH
S0R0USH

It sounds like "you won a horse".... "sen bir at kazandın".

I am reporting this for bad audio.

3 yıl önce

denizz.ozturk

want hem de aramak anlamında kullanılmıyor mu?

2 yıl önce

MrVictor1905

you wanna horse dedım kabul etmedı wanna ıle want farkı ne?

2 yıl önce

VipGamersT

Orda siz i secerken kabul ediyo ama doğru cevap olarak ise sen diyo saçmalık yaa

1 yıl önce

xladyx1

senin bir ata ihtiyacın var neden olmasın ki?

1 yıl önce

AliSivri3

Siz at istersiniz yazmanız gerekmektedir.Sen at istersin veya siz at istediniz dediğinizde yanlış ifade verilecektir

1 yıl önce

EsinBoztas

minimal düşünmek lazım;

at istersin deyip geçmek lazım, lakin ki oldu :D

11 ay önce

SerhatAkkanat

Yok ya fil ver sen bana

9 ay önce

azranur242424

Sen at istiyorsun ne kadar sacma cumleler

5 ay önce

PassionatePotato

Doğru yaptın Anlamı: Siz bir at istersiniz. "You want a horse." Çeviri:Sen bir at istersin. sen mi yoksa siz mi kullanacagız? burdaki siz cogul anlamda mi yoksa mesafeli konusurken kullandigimiz siz ' mi? tesekkür ederim...

5 ay önce

aytngndz1

Bu cumle "sen bir at istersin"mi yoksa "siz bir at istersiniz" mi doğru lutfen aciklama bekliyorum

4 ay önce

MehmetSaruhan

bir at mı istersin

1 ay önce

Ayasofya46

You nasıl "Siz" olarak okunuyor?

2 hafta önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.