1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "You want a horse."

"You want a horse."

Çeviri:Sen bir at istersin.

March 11, 2014

16 Yorum


alivural79

Sen istiyor at verecek 100 dolar daha


ferdi914354

"At istiyorsun" dedim kabul etti :)


erge18

hızlı okuyunca ivana hors diyo


S0R0USH

It sounds like "you won a horse".... "sen bir at kazandın".

I am reporting this for bad audio.


kalbim15

bazen kabul ediyo bazen aynı şeyi kabul etmiyo


VipGamersT

Orda siz i secerken kabul ediyo ama doğru cevap olarak ise sen diyo saçmalık yaa


azranur242424

Sen at istiyorsun ne kadar sacma cumleler


LivesHealthy

Doğru yaptın Anlamı: Siz bir at istersiniz. "You want a horse." Çeviri:Sen bir at istersin. sen mi yoksa siz mi kullanacagız? burdaki siz cogul anlamda mi yoksa mesafeli konusurken kullandigimiz siz ' mi? tesekkür ederim...


aytngndz1

Bu cumle "sen bir at istersin"mi yoksa "siz bir at istersiniz" mi doğru lutfen aciklama bekliyorum


MasterofSex

İki şekilde de kullanılabilir.You ,hem sen hem de siz anlamına gelir.


Ayasofya46

You nasıl "Siz" olarak okunuyor?


MelihErenT

you ssen değil miydi yani cevap sen at istersin değil mi ?


Bediha923467

You are want a horse.


Deren__

Birşey soracağım you sen demek değil mi?

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.