"Ich habe ein größeres Hemd als du."

Çeviri:Benim senden daha büyük bir gömleğim var.

March 23, 2017

11 Yorum


ErolSepeto

Ich habe ein größeres Hemd als Dein Hemd.

October 28, 2018

SteffiBookworm

Bu bana garip geliyor. Ben Almanım. "Hemd" kelimesini tekrarlamayacağız.

October 28, 2018

enanasya

Bir gömleğin bir kişiden büyük olması da Türkçede garip oluyor. O nedenle anlayamıyoruz. :)

February 17, 2019

SteffiBookworm

Benden küçükse gömleğimi nasıl giyebilirim? =)

Ama burada gömleğimin ve gömleğinin boyutunu karşılaştırıyoruz.
Gömleğim seninkinden daha büyük. - Mein Hemd ist grösser als deins.

February 17, 2019

messer689857

'deins' deyince daha şık oluyor sanki

June 4, 2019

cornutali

Onun gömleğinin yaşı benim yaşımdan mı büyük yoksa onun gömleği benim gömleğimden mi büyük???

March 22, 2018

SteffiBookworm

Yaş nerede? Bu cümle büyüklükten bahsediyor.

October 28, 2018

OguzSahin1

Doğru cevap şöyle olmalı : '' Benim seninkinden daha büyük bir gömleğim var. ''

June 22, 2019

Nesim55

Ben de böyle yazdım.Doğru kabul etti ,çünkü en doğru çeviri budur.Burada kıyaslanan şey gömlekler.Cümlede gömlek sözü bir kere kullanılarak gömlekler kıyaslanmış oldu.Doğru çeviri diye sunulan cümlede kıyaslanan şey birinci şahısın gömleği ile ikinci şahısın kendisi.Duonun çevirilere daha fazla özen göstermesi ve iyi türkçe bilenlerden yardım alması lazım.Yabanı dil öğrenelim derken dilimizi yabancı gibi kullanmaya başlamayalım. 20.08.2019

August 20, 2019

humetin

Anlamı : Benim gömleğim seninkinden daha büyük.

Du hast ein größeres Kleid als ich

Senin benden daha büyük bir elbisen var. Anlamı: Senin benimkinden daha büyük bir elbisen var.

https://forum.duolingo.com/comment/27942548

Haben Sie ein größeres Auto?

new-comment?fromLanguage=tr&learningLanguage=de&sentenceId=af4cd02a7194b51aed03ba1abdc89ff6

December 7, 2018

Sevinc224157

humetine katiliyorum

March 25, 2019
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.