"Ich habe ein größeres Hemd als du."

Çeviri:Benim senden daha büyük bir gömleğim var.

1 yıl önce

7 Yorum


ErolSepeto

Ich habe ein größeres Hemd als Dein Hemd.

3 ay önce

SteffiBookworm
Mod

Bu bana garip geliyor. Ben Almanım. "Hemd" kelimesini tekrarlamayacağız.

3 ay önce

enanasya

Bir gömleğin bir kişiden büyük olması da Türkçede garip oluyor. O nedenle anlayamıyoruz. :)

4 gün önce

SteffiBookworm
Mod

Benden küçükse gömleğimi nasıl giyebilirim? =)

Ama burada gömleğimin ve gömleğinin boyutunu karşılaştırıyoruz.
Gömleğim seninkinden daha büyük. - Mein Hemd ist grösser als deins.

4 gün önce

cornutali

Onun gömleğinin yaşı benim yaşımdan mı büyük yoksa onun gömleği benim gömleğimden mi büyük???

11 ay önce

SteffiBookworm
Mod

Yaş nerede? Bu cümle büyüklükten bahsediyor.

3 ay önce

humetin

Anlamı : Benim gömleğim seninkinden daha büyük.

Du hast ein größeres Kleid als ich

Senin benden daha büyük bir elbisen var. Anlamı: Senin benimkinden daha büyük bir elbisen var.

https://forum.duolingo.com/comment/27942548

Haben Sie ein größeres Auto?

new-comment?fromLanguage=tr&learningLanguage=de&sentenceId=af4cd02a7194b51aed03ba1abdc89ff6

2 ay önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.