"Too expensive!"

Μετάφραση:Πολύ ακριβό!

πριν από 1 χρόνο

5 σχόλια


I.Schmidt1
I.Schmidt1

i answered "πολύ ακριβά" which was marked wrong. why?

πριν από 1 χρόνο

Diana932243

I don't know for sure, but my guess is that if the gender is not known, you use neuter as a default.

πριν από 1 χρόνο

I.Schmidt1
I.Schmidt1

thank you. you are right

πριν από 11 μήνες

athanasios229464

Thank you very much.

πριν από 11 μήνες

Aikon17
Aikon17

πανάκριβο=πολύ ακριβό

πριν από 3 μήνες
Μάθε Αγγλικά αφιερώνοντας μόνο 5 λεπτά τη μέρα. Δωρεάν.

Μάθε Αγγλικά αφιερώνοντας μόνο 5 λεπτά τη μέρα. Δωρεάν.