Το Duolingo είναι ο πιο δημοφιλής τρόπος για να μάθεις ξένες γλώσσες σε όλο τον κόσμο. Και το καλύτερο; Είναι 100% δωρεάν!

"Too expensive!"

Μετάφραση:Πολύ ακριβό!

0
πριν από 1 χρόνο

5 σχόλια


I.Schmidt1
I.Schmidt1

i answered "πολύ ακριβά" which was marked wrong. why?

0
Απάντησηπριν από 1 χρόνο

Diana932243

I don't know for sure, but my guess is that if the gender is not known, you use neuter as a default.

1
Απάντησηπριν από 10 μήνες

I.Schmidt1
I.Schmidt1

thank you. you are right

0
Απάντησηπριν από 9 μήνες

athanasios229464

Thank you very much.

1
Απάντησηπριν από 9 μήνες

Aikon17
Aikon17

πανάκριβο=πολύ ακριβό

0
Απάντησηπριν από 1 μήνα