"Too expensive!"

Μετάφραση:Πολύ ακριβό!

March 23, 2017

6 σχόλια


I.Schmidt1

i answered "πολύ ακριβά" which was marked wrong. why?

March 23, 2017

Diana932243

I don't know for sure, but my guess is that if the gender is not known, you use neuter as a default.

October 3, 2017

I.Schmidt1

thank you. you are right

October 24, 2017

athanasios229464

Thank you very much.

October 27, 2017

nikos123kassian

Πολύ ακριβό . Δηλαδή πανάκριβο . Νομίζω ότι η λέξη " πανάκριβο " ισοδυναμεί με το " πολύ ακριβό ".

April 22, 2019

MarsTheSoap

Πράγματι. Προστέθηκε και το "πανάκριβο" στις αποδεκτές μεταφράσεις της πρότασης. Ευχαριστούμε για την υπόδειξή σας!

May 23, 2019
Μάθε Αγγλικά αφιερώνοντας μόνο 5 λεπτά τη μέρα. Δωρεάν.