Дуолінго – найпопулярніший у світі спосіб вивчення мов. Більше того, це цілком безкоштовно!

"Який результат моїх зусиль?"

Переклад:What is the result of my efforts?

1 рік тому

5 коментарів


Fb8U1
Fb8U1

Зверніть увагу, що в подібних питальних реченнях іменник, про який питають, вживається з означеним артиклем (What is the name of your teacher?). Адже відповідь на таке запитання може бути лише одна.

1 рік тому

jony27681

Не встиг сформулювати питання, відповідь вже є :-)

10 місяців тому

Fb8U1
Fb8U1

Саме тому я не раз просив дописувачів спочатку перечитувати обговорення, а потім вирішувати, чи варто ставити запитання, на яке вже є відповідь.

10 місяців тому

margo822619

Чому тут of ? Хтось може відповісти ?

4 місяці тому

Fb8U1
Fb8U1

Прийменник of показує родовий відмінок іменника. Про це тут: http://easy-english.com.ua/preposition-of/

Там же почитайте про інші прийменники. За один раз все не запам'ятаєте, то збережіть посилання на цей сайт, там знайдете відповідь на багато питань.

4 місяці тому