1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "A fiúnál vannak a kutyák."

"A fiúnál vannak a kutyák."

Fordítás:The boy has the dogs.

March 12, 2014

9 hozzászólás


patakocska64

mert e/3 személyben az ige "S" ragot kap have = E/3. személy has


ImreIstvnR

The boy, are the dogs. / ez miért nem jó?/


LeagueTM

"A fiú a kutyák"


Ewing1017

A "have" itt miert nem jo?


Rekkancs

Én is have -et írtam xD


Szandi04

Én is havvel írtam!


BalazsDely

Szerintem is gáz mert nem a fiúé a kutyák csak ott vannak...


ImreSzaksz1

"There are the dogs at the boy." Ez nem lenne-e elfogadható?


Molnar1953

"The boy's the dogs." Mit hibáztam el?

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.
Kezdés