1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "A fiúnál vannak a kutyák."

"A fiúnál vannak a kutyák."

Fordítás:The boy has the dogs.

March 12, 2014

12 hozzászólás


BlackCaurt

"He HAS the dogs" He/She/It-nél HAS-t kell használni. A többinél (I/you/they/we) HAVE.


patakocska64

mert e/3 személyben az ige "S" ragot kap have = E/3. személy has


Rekkancs

Én is have -et írtam xD


Szandi04

Én is havvel írtam!


BalazsDely

Szerintem is gáz mert nem a fiúé a kutyák csak ott vannak...


Ewing1017

A "have" itt miert nem jo?


ImreIstvnR

The boy, are the dogs. / ez miért nem jó?/


LeagueTM

"A fiú a kutyák"


[törölt felhasználó]

    "There are the dogs at the boy." Ez nem lenne-e elfogadható?


Molnar1953

    "The boy's the dogs." Mit hibáztam el?

    Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.