"Thatisacat."

Çeviri:O, bir kedi.

1 yıl önce

8 Yorum


seval214260

That in anlamı şu değil mi

1 yıl önce

egemeneroll

O bir kedi olmasi icin it is a cat olmasi lazim degilmi ya bunun anlami şu bir kedi olmasi gerekmez mi

1 yıl önce

Selo434686

Wrong. Translate must be "şu"

8 ay önce

MustafaGrc

That in anlamı Şu değil mi?

7 ay önce

sezgin96161

şu diye yazdim sistem neden kabul etmedi

1 hafta önce

BahriYazr

that is the cat diyor sanki

1 ay önce

sezgin96161

Arkadaşlar görev tamamlamam için beni takip edermisiniz rica etsem

1 hafta önce

Mutlubirkz

That in anlamı şu değil mi

1 hafta önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.