"Τα Γαλλικά είναι ωραία."

Μετάφραση:French is beautiful.

πριν από 1 χρόνο

4 σχόλια


MariaMarou5

Υπάρχει πρόβλημα στο νόημα. Άλλο η χώρα η Γαλλία είναι όμορφη και άλλο τα γαλλικά είναι ωραία....

πριν από 1 χρόνο

JacobPast177
JacobPast177

Τα Γαλλικά είναι ωραία. - French is beautiful.
Η Γαλλία είναι ωραία. - France is beautiful.

πριν από 1 χρόνο

diaroukla

γιατί δεν είναι are και είναι is

πριν από 1 μήνα

MarsTheSoap
MarsTheSoap
Mod

Γιατί στα Αγγλικά, οι γλώσσες ως ουσιαστικά θεωρούνται ότι είναι πάντα στο ενικό. Στα Ελληνικά ισχύει το αντίθετο! :)

πριν από 1 μήνα
Μάθε Αγγλικά αφιερώνοντας μόνο 5 λεπτά τη μέρα. Δωρεάν.