1. Φόρουμ
  2. >
  3. Θεμα: English
  4. >
  5. "Τα Γαλλικά είναι ωραία."

"Τα Γαλλικά είναι ωραία."

Μετάφραση:French is beautiful.

March 24, 2017

9 σχόλια


diaroukla

γιατί δεν είναι are και είναι is


MarsTheSoap

Γιατί στα Αγγλικά, οι γλώσσες ως ουσιαστικά θεωρούνται ότι είναι πάντα στο ενικό. Στα Ελληνικά ισχύει το αντίθετο! :)


uoLL8

Η λέξη "nice" κολλάει πουθενά σ' αυτή τη φράση;

Φιλικά Κλεάνθης


Dimitra956826

Nαι, θα μπορούσε να είναι μια εναλλακτική μετάφραση. Συνήθως μεταφράζεται ως καλός, αλλά κι εδώ δεν θα ήταν άσχετο. ^.^


MariaMarou5

Υπάρχει πρόβλημα στο νόημα. Άλλο η χώρα η Γαλλία είναι όμορφη και άλλο τα γαλλικά είναι ωραία....


JacobPast177

Τα Γαλλικά είναι ωραία. - French is beautiful.
Η Γαλλία είναι ωραία. - France is beautiful.


Konstantin882076

Τα Γαλλικά είναι Πληθυντικός. Κακώς είναι ενικός. Δεν καταλαβαίνω γιατί είναι ενικός.


MarsTheSoap

Παρακαλώ δείτε και τα παραπάνω σχόλια που απαντούν στην ίδια απορία. Ευχαριστούμε.


uoLL8

Η Γαλλική γλώσσα όμως, όπως είναι το σωστό, είναι ενικός. Τα γαλλικά μπορεί να είναι ποδήλατα, αεροπλάνα, πιάτα, μπιστρό κλπ, πάντως όχι γλώσσα και εδώ το θέμα μας είναι η γλώσσα, μάλλον. :-)

Φιλικά Κλε

Μάθε Αγγλικά αφιερώνοντας μόνο 5 λεπτά τη μέρα. Δωρεάν.