1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "The woman sees the skirts."

"The woman sees the skirts."

Çeviri:Kadın etekleri görür.

March 12, 2014

23 Yorum


yetnot

kadın eteklerini görür neden yanlış


bilgekaganyilmaz

The skirts eteklerini değil etekleri anlamına gelir.


abinanc

Kadın eteklere bakar dedim kabul etmedi yahu


bilgekaganyilmaz

Çünkü bakmak look demek yahu.


onrsnl

"kadin o etekleri gorur" yanlis dedi


Grnbaracuda

That skirts demesi gerekir onun için


tupulat

Eksikleri tamamlar misiniz? 1-Sees olması için he, she, it, the woman, the man ...........? 2-see olması için i, you, we, they.......?


EmreEsra

Kısacasi s takısi alması için 3.tekik şahıs olmasi gerekir. "o" diyeblcgn her şey s takısi alir. Ornegn; köpege o diye htap edblr o halde the dog sees olur. Ammaa birden fazla köpege o diyemeyız onlar deriz dolaysyla the dogs see olur. Umarm açıklayıcı olmuştr


tugerr

The skirts denildiginde "o" demenin anlami yok. Cunku zaten belirli bilinen, bu cumleyi kurulan kisinin de bildigi eteklerden bahsediliyor. The isaret sifati olarak kullanilmiyor


bordobereli47

Kadin eteklere bakiyor ve bakar dedim kabul etmedi bakmakla gormek ayni sey degil mi


Pascowl

buradaki sees: görür anlamında, bakmak: look.

bakmakla görmek aynı şey değil, hem deyim olarak hem kelime olarak :)


mustafahuseyin

"Kadın eteği görür" dediğinde de "The women sees skirts" demesi mi gerekir?


MetinAydinn

Yok. "Kadın eteği görür."

The woman sees the skirts.

Bu şekilde demek gerekiyor. Women yazmışsın yanlış women=kadınlar birde the skirts demen gerekiyor eteğ(i) demek için. Başarılar...


IloveyouWo

Bu soru bana sesli olarak geldi Doğru cevabı verdim. Fakat kabul etmedi


rurounius

Kadın etekleri seyreder??????


MetinAydinn

Watch=Seyretmek,izlemek

See=görmek

Tekillerde ve 3. Tekil şahıslarda da fiile "s" takısı getirilir. Yani woman/man/child/boy/girl tekil olursa "sees" olacak. Aynı şekilde cümlede He/She/It olursa yine fiilimiz "s" takısı alarak "sees" diye yazılmak durumunda. ALLAH zihin açıklığı versin. Başarılar...


IloveyouWo

Sees seyretmek değildir


sarakarakum

bu ne yaaa hallahalla kabul etmiiyorlar yaaaa etmeleri lazımmmmmmmmmm


LilyumAlpe

Sacma ben peltegimrobot degili


Zeliha459720

The kullanım var eteklerini olması gerekmiyor mu ? Etekleri diyor anlamadım


elifyamur258214

Dogru soyluyorum kabul etmiyor


ege837888

Ben kadın etekler görür yzdım ama dediki Duolingo ; Şu cümlede hata var dedi ama doğru dedi

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.