1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "I am yours."

"I am yours."

Çeviri:Ben seninim.

March 12, 2014

137 Yorum


rcpdmrl

romantik duolingo :)


vHRe9GAN

Adamlar sıkıştığımız da buraya bakarak yardım almamızı söylüyorlar ama Türk olmak böyle bir şey tabii :D


Sena930930

Kesinlikle katılıyorum :)


Seda315265

I am yours and you are mine ( game of thrones)


TulinOkay

l am not yours and you are not mine


UmutcanMur

Direk aklıma bu geldi :)


kadircag

Bazen bunu diyecek birinin eksikliğini hissediyorum


BatuRiss

olm üzüldüm lan sana dur lingot veriyom


Seyma65

Ne kadar da romantik bir duolingo ♡


BilalBabus

birisi de çıkıp I am yours demedi be :(


ahmet119310

İşte duolingo dedi


mammrine

I am yours o zaman :D


BilalCanda

Üzüldüm lann al lingot


bilgekaganylmz

Arkadaşlar sevdiğiniz kişiye mutlaka bunu diyin I AM YOURS


harun921707

Çevirici Aksanlımı konuşuyor yoksa bazı kelimeleri yanlismi öğrettiler.. örn : The bunu wee diye söylüyor


incikin_

"Th" harfleri yan yana geldiğinde "t" veya "d" olarak okunmuyor. (Duyduğunuz ses "wee" de değil) Bu ses burada nasıl anlatılır pek emin değilim ama;
dilinizi üst dişinize hafifçe değdirip biraz peltek bir biçimde "dı" demeyi deneyin bir.
Ama en iyisi "yavaş dinle" butonunu kullanarak "the" sözcüğünü defalarca dinleyip taklit etmek.


EireneLear

Şimdide asılıyor


Sevaliizm

Bakıyorum da çok romantiksiniz duolingo


ilhandarici

Dualingo reis ne yaptın be


ZehraBalc5

Ben sizinkiyim yazdım kabul etmedi


SudenurMel

Tabiki de kabul etmez


ibrahimGulnar

Sen benim olamazsın çünkü kuşşun


gulfem33

Romantik Duolingo ;)


mehtapferylmz

az önce duolingo bana asıldı mı bana mı öyle geliyor? :)


Olcay242034

Sonuna kalp koydum kabul etmedi zalimler utansın


BusraTrk

Konuşan kadının dili ingilizce mi -_-


Selcen_Ozturk

konusan kadin robot (TTS engine)


SudenurMel

Şimdi konumuz bu mu yani


sonerkl

Derler ve giderler


mhmt916133

Arkadaşlar bi çocuk gibi öğrenin ingilizceyi.önce konuşmasını daha sonra gramer e bakın.ozaman öğrenmek çok daha zevkli hale geliyor.


UzumakiHir

Tövbe estağfurullah duocum bi azıtmadığın kaldı.


Muhammet....

I am your olsa ne anlama gelir


incikin_

"your" sıfattır; ardından mutlaka bir isim getiririz.
● "I am your doctor." =Ben senin doktorunum.

"yours ise zamirdir (bir ismin yerini tutar) Ardından isim getiremeyiz.
● "I am yours." ="Seninkiyim/Seninim."

Yani şu iki kullanım yanlış olurdu:
● I am your. (YANLIŞ)
● I am yours doctor. (YANLIŞ)


besherat

Inci please explain to me this "I am your doctor." =Ben senin doktorunum. What is doktorUNum? Is UN "N" for senin and "U" is buffer letter here and UM for I am? And if it is, can we say doktorunum without anything else, because the word doktorunum already have the whole sentence in itself - I am your doctor? This is very important for me to understand.


ersinturac

Yes, you have understood perfectly! Just to be clear "doktorunum" can be used without anything else but the sentence "doktorunum" has hidden subject and hidden possesive adjective inside of it = [Ben(hidden subject)] [senin(hidden possesive adjective)] doktorunum.


besherat

Thank you very much Ersin. I'm so happy that I can finally understand some Turkish grammar. And I realised that I found Turkish almost perfect language. In one word you have the whole sentence. Harika!!! I wonder do you used in everyday speach this model doktorunum often?


incikin_

The structure is quite common, not so much this particular word/sentence though...

● (Ben senin) arkadaş-ın-ım.
(= I am your friend.)
● (Sen benim) arkadaş-ım-sın.
(= You are my friend.)
● (O bizim) patron-umuz (= He is our boss.)...

With this word/sentence I can only think of a couple of scenarios:

● Söylediğimi yapmalısın çünkü (ben senin) doktorunum.
(= You should do as I say because I am your doctor.)

● Sana karşı dürüst olmak zorundayım çünkü (ben senin) doktorunum.
(= I have to be honest with you because I am your doctor.)

I hope this helps:-)


besherat

I have no option cevap ver for your comment, so I will write it here. Thank you very much dear Inci. Your answer is very helpful for me and I write everything in my notebook.:)


EllaBella919958

Duolingo, önce bi öyrenelim cinsiyet neydi?


mertmustaf4

Evet, işte aradığım cevap, çok teşekkürler...


fatma354272

Cok tesekkurler :)


wilwaw

Ben onunmuşum :)


vbj7aG

Neşet Ertaş babamızın da dediği gibi "Sen benimsin ben seninim"


Gzde120751

Ne güzel bir cümle..


yemrememer

Duolingo ciddi dusunuyormusun


layda947391

Duolingo ile düğünümüz var


jeonhaeso

Ooooooo romantik duo :D


Furkanyl

İyice arabesk'e bağladı bu :D


EmrahArc

Ya benimsin ya da kara topragin diyo...


wilwaw

Ben onunmuşum :)


Melek_Sudenaz

resmen bize yazıyo :d


gokdenizzz

Aklım cs1.6 ya kaçtı. ben sizdenim yazdım olmadı :D


fatihmete3

Romantik ve zor hmmm...


zlem136042

Uygulama bile aşık biz napalım


BerkcanCengiz

Yabancı kıza ilerken bunu kullanıyoruz ki bize biber gazı ile sıksın ehehe


SalihPekde

Maçkada buluşalım ?


AdaletCemi

Dualingo ya bak sen


mehtapferylmz

kızlar dikkat duolingo bize asılıyor :)


mehtapferylmz

imdat duolingo bana sarkıyor :)


englishfunn

şuan şu saniye dualingoyla ciddi düşünüyorum:)))))


GRSEL811297

Hazır romantikleşmişken ''Helalimsin'' nasıl deriz ingilizcede? :)


Zeckllese

Seslendiren kadın bana aşık arada yapıyor böyle romantiklik üzerinize alınmayın


lFAeI

Nerde o I am yours diyenler


oguzyalin

:( acıyor öyle deme...


Kaankrcn35

Bir zamanlar sende öyle diyordun sonra beni bıraktın


recep501871

Canimsın. Ay bende :))


recep501871

Bir ilk yaşıyorum. Thanks duolingo thanks


OsmanKtk

sen benimsin ne demek acaba?:)


OsmanKtk

duanlingo için yakıyoruz


OsmanKtk

dualingo yaktın bizi be


AzraLeylaD

Romantiklik; Açık :)


Halilbrahi5847

Whatsapp durum sözleri


FurkanGngr19

O n8 0 7 u jbubbbvv i9 79v6h9


Ebrarxdxd

Ne ara romantizme gecis yaptik :D


Alev853070

Tavlama şeyleri öğretiyi bi yandanda:D


TunaAcm

On sorunun dördü ben seninim


TunaAcm

On sorunun dördü ben seninim


AslBeker

Çok kibarsınız thank you


Doa460413

Aynı şeyi 6382. kez soruyorlar :)


refikterel

"I am yoyrs" yazdim yanlışlıkla. Doğru kabül etti.


can841412

ulan terk edip orospuya 1000 kere soylemisimdir sunu


zafer876320

Benimsin diye okudum. Nasil anlayabiliriz


AybarsAsla

Duolingo yavaş ol biraz.


Erhan.36

I am yours. Sevdim bu cümleyi :)


brahimDemi120195

Ben seninim veya ben sizinim aradaki farkı nasıl anlayacağız


Girl_Evil

Ayni fikirdeyim dualingo benim :) Kimselere yar etmem duomu


Sleyman744795

Bunları sevdiğim kıza atıyorum bana çevirmesini söylüyorum


beyzaaziz1

Ldlspağzşzşxldösösöxlxlsşaşaşzö


SedanurErs

ben seninim yazdim yanlis dedi hahhaa


emre338973

Duoya bak sen :D


Zehra518589

Tobe tobee ssjsjsjasdasddsass


Hasanbilgintr

Bu cumle cok cikiyo azaltilabilir dimi


Miray186842

Duolingo watpad okuyor wğrlyleşxlglleşcşbşn


Atillaifti2

Arkadaş dil öğrenelim diye geldik. neden hatalı acaba diye; millet karıya kıza yürümüş, ilgi kasmış "derler ve giderler", "bana diyen olmadı" diyen var lan. Yani hakikaten yazık ya.


AysegulYil2

Tam aşkı memnu izlerken karşıma çıkması çok manidar:)


OmerBasin

S yazmayi unuttum kabul edin


EBRAR692098

Duygusal and sapik


Mrvvet495759

Neden your olmuyor yours olmak zorunda


S.DreamLight

Duolingo yöneticisi aşık oldu jskakdjvkd


irms.world

Seninim ulan yazdım kabul etmedi tabi nahdjsbxjeb


irms.world

I am yours ulan yazdım kabul etmedi akjddkdj


Irene383351

Duolingo bile dedi sen demedin :((


Damla642426

Feministler toplanın :d


MerveGenc10

Sonuna kalp koydum kabul etti❤


Miki613074

Aqa bee bu 2ci oldu.¿


fatma354272

'I am your 'olmasi gerekiyordu " yours " yanlis degil mi sizce ?


NaberKanka3

Sonuna s niye geldi


Bseyda

Romantiklik buna denir :D


61dino61

Lan bu duo bira icer baskasinin olur TÖVBE ET DUO AYAĞINI DENK AL GAGANA SAHİP ÇIK

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.