Duolingo is de populairste methode van de wereld om talen te leren. En het allerbeste: het is 100% gratis!

"He has many history books."

Vertaling:Hij heeft veel geschiedenisboeken.

1 jaar gelden

4 opmerkingen


jako101173

kan men geschiedkundige boeken zeggen?

1 jaar gelden

Dutchesse722
Dutchesse722

Je kan het zeggen, maar gewoonlijk zegt men geschiedenisboeken of in het engels history books. Een geschiedenisboek is een boek dat gaat over geschiedenis. Geschiedeniskundig betekent betrekking hebbend op de geschiedenis, oftewel historisch. Een geschiedeniskundig boek is dus een historisch boek. "Historical" in het engels. Bv: This is a historical book because it was printed in the 17th century.

1 jaar gelden

michelle311230

waarom is geschiedenisboeken aan elkaar ?

9 maanden geleden

El2theK
El2theK
Mod

Omdat het één woord is in het Nederlands.

9 maanden geleden