"Podróżuję podczas lata."

Tłumaczenie:I travel during the summer.

1 rok temu

6 komentarzy


PaweBajczu

Podróżuję w lecie

1 rok temu

AndreKrak

Dlaczego nie może być "I am travel during the summer"

1 rok temu

Yola448704

AndreKrak, Twoje zdanie jest niezrozumiałe, bo miesza dwa czasy.

"I travel during the summer" albo "I travel in the summer" oznacza, że masz taki zwyczaj, że w lecie podróżujesz, chociaż teraz, tak naprawdę, siedzisz w domu.
"I am travelling" odnosi się najczęściej do podróżowania teraz, wtedy, kiedy się o tym mówi, więc oznacza, że praktycznie teraz, w tej chwili, jesteś w podróży.

1 rok temu

Alexa_InejGhafa1

Ponieważ gdy dodajemy am musi być końcówka ing

1 tydzień temu

Piotr586158

a ja napisałem: I journey during the summer i mi nie uznał. Why?

1 rok temu

Irek214036

A ja napisałem .. I travel while the summer ... i mi nie uznało

3 miesiące temu
Naucz się angielskiego w zaledwie 5 minut dziennie. Za darmo.