1. Forum
  2. >
  3. Temat: English
  4. >
  5. "Dziewczyna je chleb."

"Dziewczyna je chleb."

Tłumaczenie:The girl eats bread.

March 12, 2014

8 komentarzy


helkitty

dlaczego przd bread moze być "a" i nie musi ?


bpodlewski

Eats, eat o co kaman?


yuioyuio

W 3. os. l. poj. do czasownika w czasie teraźniejszym dodajemy końcówkę "s".


HannaBaszc

Dla 3 osoby (on ona....... ) do czasowników dodaje się s. She drinks, eats, sleeps.


karolinaxdd2

A an the czym sie rozni


Brunet.

Mogę się mylić więc ekspertów proszę o poprawę. A, an stawiamy kiedy chodzi o bliżej nie określoną rzecz, osobę itd. 'The' jeśli chodzi o ten konkretny przedmiot, tę osobę. 'A' przed wyrazem zaczynającym się spółgłoską, 'an' jeśli wyraz zaczyna się samogłoską.


gosiaignasiak

też tak samo mi to tłumaczono

Naucz się angielskiego w zaledwie 5 minut dziennie. Za darmo.