1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "Van egy kacsa az udvarban."

"Van egy kacsa az udvarban."

Fordítás:There is a duck in the yard.

March 12, 2014

5 hozzászólás

Népszerű hozzászólások szerint

Arghk83

én sem értem. Amire ő fordította az szerintem azt jelentené, hogy "ott egy kacsa az udvaron."

March 12, 2014

szbende

a "there is" szerkezet szerintem igy a hangsúlyos 'van'-t jelenti.

April 25, 2014

Misi61

"In the yard is a duck." Ez miért nem jó válasz?

March 12, 2014

Itanci

A duck is in the yard. Ez sem jó?

March 22, 2014

Vicuska16

it is a duck in the yard miért nem jó?

March 27, 2014
Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.