"They all have come."

Fordítás:Mind eljöttek.

March 12, 2014

23 hozzászólás


krisztinabeata

Miért múlt idő?

March 16, 2015

bruati

Hát ezt nem értem. Ha bővebben kifejtenéd, akkor lehet, hogy tudok segíteni

March 17, 2015

krisztinabeata

Miért kell magyarra múlt időben fordítani?

March 18, 2015

basszus-kulcs

Ezt én sem értem. Tudom, hogy a come rendhagyó ige és a harmadik alak megegyezik az E1-el, de AZT honnan kéne tudnom, hogy ebben az esetben múlt idő és nem jelen?

June 4, 2015

pakosanya

A Present Perfect igeidő ezért fura Nekünk magyaroknak. Ennél az igeidőnél nem a múltbeli cselekvést ,hanem annak a jelenre gyakorolt hatását fejezzük ki. Ennél a mondatnál (Mind eljöttek ) nem az számít,hogy mikor,hanem az, hogy itt vannak most.De ahhoz el kellett jönniük... Asszem... sokat bajlódok én is ezekkel.

June 4, 2016

Leslie_Frost

Mind eljöttek- szerintetek jó?

March 24, 2014

bruati

sztem igen, mivel ez a fordítás szerintük is :-)

April 17, 2014

StanczRoza

Sajnalom,de az all -t en a -nak ertem ,el is rontottam

December 17, 2014

lelkesstudent

Nem vagy egyedül.

January 5, 2015

mik.del

Mindenki eljött, miért nem jó? :(

March 1, 2016

rodezita

Ok mindannyian megjottek----igy helyes?

March 12, 2014

dalmika82

Azért lett múlt idő, mert a come előtt ott van a have???????????????? Vagy miért????

December 24, 2015

bruati

igen azért és ez így a present perfect :)

December 25, 2015

dalmika82

Köszönöm bruati!!! Még nehezemre esik felismerni a present perfect-et...

December 26, 2015

KovcsJzsef15

Ha magyarul azt mondom, hogy "mindenki" akkor az "mindegyikükre" is vonatkozik.

April 18, 2017

GrgSzabolcs

mind jönnek miért nem jó ?

June 27, 2017

bruati

például azért, mert múlt időben kell fordítani

June 27, 2017

KovcsJzsef15

A "mindegyikük" helyett miért nem fogadja el a "mindenki"-t ? Ezt már egyszer jelentettem, de rá se recece...

September 10, 2017

Zsuzsa220444

Hol van a múlt idő ?

November 26, 2017

Gza265050

come = jelen; have come = múlt idő (present perfect) lásd bruati

December 3, 2017

bruati

hogy hogy hol??? ez present perfect ami a magyar nyelvben a múlt időnek felel meg

November 26, 2017

patricia201498

mindegyikuknek jonije kell en azf irtem

December 14, 2017

Martybet

"They have all come" is more natural.

October 22, 2018
Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.