1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "They all have come."

"They all have come."

Fordítás:Mind eljöttek.

March 12, 2014

28 hozzászólás


krisztinabeata

Miért múlt idő?


bruati

Hát ezt nem értem. Ha bővebben kifejtenéd, akkor lehet, hogy tudok segíteni


krisztinabeata

Miért kell magyarra múlt időben fordítani?


basszus-kulcs

Ezt én sem értem. Tudom, hogy a come rendhagyó ige és a harmadik alak megegyezik az E1-el, de AZT honnan kéne tudnom, hogy ebben az esetben múlt idő és nem jelen?


pakosanya

A Present Perfect igeidő ezért fura Nekünk magyaroknak. Ennél az igeidőnél nem a múltbeli cselekvést ,hanem annak a jelenre gyakorolt hatását fejezzük ki. Ennél a mondatnál (Mind eljöttek ) nem az számít,hogy mikor,hanem az, hogy itt vannak most.De ahhoz el kellett jönniük... Asszem... sokat bajlódok én is ezekkel.


PopaDomoko

Azért mert ott van a have.


Leslie_Frost

Mind eljöttek- szerintetek jó?


bruati

sztem igen, mivel ez a fordítás szerintük is :-)


StanczRoza

Sajnalom,de az all -t en a -nak ertem ,el is rontottam


lelkesstudent

Nem vagy egyedül.


mik.del

Mindenki eljött, miért nem jó? :(


rodezita

Ok mindannyian megjottek----igy helyes?


dalmika82

Azért lett múlt idő, mert a come előtt ott van a have???????????????? Vagy miért????


bruati

igen azért és ez így a present perfect :)


dalmika82

Köszönöm bruati!!! Még nehezemre esik felismerni a present perfect-et...


Martybet

"They have all come" is more natural.


KovcsJzsef15

Ha magyarul azt mondom, hogy "mindenki" akkor az "mindegyikükre" is vonatkozik.


GrgSzabolcs

mind jönnek miért nem jó ?


bruati

például azért, mert múlt időben kell fordítani


KovcsJzsef15

A "mindegyikük" helyett miért nem fogadja el a "mindenki"-t ? Ezt már egyszer jelentettem, de rá se recece...


Zsuzsa220444

Hol van a múlt idő ?


Gza265050

come = jelen; have come = múlt idő (present perfect) lásd bruati


bruati

hogy hogy hol??? ez present perfect ami a magyar nyelvben a múlt időnek felel meg


patricia201498

mindegyikuknek jonije kell en azf irtem


Zotya242

Az hogy "jonije" mit jelent magyarul?


PopaDomoko

Az összesen eljöttek.. miért nem jó?


ironcameleon

Mind
Mindenki
Mindannyian
Mindnyájan


bruati

talán azért, mert értelmetlen

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.