"Theyallhavecome."

Fordítás:Mind eljöttek.

4 éve

31 hozzászólás


krisztinabeata

Miért múlt idő?

3 éve

bruati

Hát ezt nem értem. Ha bővebben kifejtenéd, akkor lehet, hogy tudok segíteni

3 éve

krisztinabeata

Miért kell magyarra múlt időben fordítani?

3 éve

basszus-kulcs

Ezt én sem értem. Tudom, hogy a come rendhagyó ige és a harmadik alak megegyezik az E1-el, de AZT honnan kéne tudnom, hogy ebben az esetben múlt idő és nem jelen?

3 éve

pakosanya

A Present Perfect igeidő ezért fura Nekünk magyaroknak. Ennél az igeidőnél nem a múltbeli cselekvést ,hanem annak a jelenre gyakorolt hatását fejezzük ki. Ennél a mondatnál (Mind eljöttek ) nem az számít,hogy mikor,hanem az, hogy itt vannak most.De ahhoz el kellett jönniük... Asszem... sokat bajlódok én is ezekkel.

2 éve

bruati

mert a Present Perfekt-et magyarul múlt időnek fordítjuk

3 éve

Leslie_Frost

Mind eljöttek- szerintetek jó?

4 éve

bruati

sztem igen, mivel ez a fordítás szerintük is :-)

4 éve

aptg.gabi

;)

4 éve

StanczRoza

Sajnalom,de az all -t en a -nak ertem ,el is rontottam

3 éve

lelkesstudent

Nem vagy egyedül.

3 éve

rodezita

Ok mindannyian megjottek----igy helyes?

4 éve

dalmika82

Azért lett múlt idő, mert a come előtt ott van a have???????????????? Vagy miért????

2 éve

bruati

igen azért és ez így a present perfect :)

2 éve

dalmika82

Köszönöm bruati!!! Még nehezemre esik felismerni a present perfect-et...

2 éve

mik.del

Mindenki eljött, miért nem jó? :(

2 éve

KovcsJzsef15

Ha magyarul azt mondom, hogy "mindenki" akkor az "mindegyikükre" is vonatkozik.

1 éve

GrgSzabolcs

mind jönnek miért nem jó ?

1 éve

bruati

például azért, mert múlt időben kell fordítani

1 éve

KovcsJzsef15

A "mindegyikük" helyett miért nem fogadja el a "mindenki"-t ? Ezt már egyszer jelentettem, de rá se recece...

1 éve

Zsuzsa220444

Hol van a múlt idő ?

1 éve

Gza265050
Gza265050

come = jelen; have come = múlt idő (present perfect) lásd bruati

1 éve

bruati

hogy hogy hol??? ez present perfect ami a magyar nyelvben a múlt időnek felel meg

1 éve

patricia201498

mindegyikuknek jonije kell en azf irtem

11 hónapja

Martybet
Martybet

"They have all come" is more natural.

1 hónapja

linato72

Mindenki jött--így nem jó?

4 éve

linato72

Mindenki jött--így nem jó?

4 éve

Katalin2145

Miért helyes az, hogy"Minden megjöttek." milyen mondat ez?

4 éve

JaMi75

Ök minden jönnek miért nem jó? :(

3 éve

bruati

te magyar vagy, vagy a google fordító személyesen?

3 éve

Oldmanus

Igazad van de azt sem fogadta el, hogy "Az egész pereputy meggyüve végtére!" -Ki érti ezt..?!

3 éve
Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.