A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"They all have come."

Fordítás:Mind eljöttek.

0
4 éve

30 hozzászólás


krisztinabeata

Miért múlt idő?

3
Válasz3 éve

bruati

Hát ezt nem értem. Ha bővebben kifejtenéd, akkor lehet, hogy tudok segíteni

0
Válasz3 éve

krisztinabeata

Miért kell magyarra múlt időben fordítani?

0
Válasz3 éve

basszus-kulcs

Ezt én sem értem. Tudom, hogy a come rendhagyó ige és a harmadik alak megegyezik az E1-el, de AZT honnan kéne tudnom, hogy ebben az esetben múlt idő és nem jelen?

0
Válasz3 éve

pakosanya

A Present Perfect igeidő ezért fura Nekünk magyaroknak. Ennél az igeidőnél nem a múltbeli cselekvést ,hanem annak a jelenre gyakorolt hatását fejezzük ki. Ennél a mondatnál (Mind eljöttek ) nem az számít,hogy mikor,hanem az, hogy itt vannak most.De ahhoz el kellett jönniük... Asszem... sokat bajlódok én is ezekkel.

4
Válasz12 éve

bruati

mert a Present Perfekt-et magyarul múlt időnek fordítjuk

-1
Válasz3 éve

StanczRoza

Sajnalom,de az all -t en a -nak ertem ,el is rontottam

2
Válasz3 éve

lelkesstudent

Nem vagy egyedül.

0
Válasz3 éve

rodezita

Ok mindannyian megjottek----igy helyes?

1
Válasz4 éve

dalmika82

Azért lett múlt idő, mert a come előtt ott van a have???????????????? Vagy miért????

1
Válasz2 éve

bruati

igen azért és ez így a present perfect :)

4
Válasz2 éve

dalmika82

Köszönöm bruati!!! Még nehezemre esik felismerni a present perfect-et...

0
Válasz2 éve

Leslie_Frost

Mind eljöttek- szerintetek jó?

0
Válasz4 éve

bruati

sztem igen, mivel ez a fordítás szerintük is :-)

0
Válasz4 éve

aptg.gabi

;)

-1
Válasz3 éve

mik.del

Mindenki eljött, miért nem jó? :(

0
Válasz2 éve

KovcsJzsef15

Ha magyarul azt mondom, hogy "mindenki" akkor az "mindegyikükre" is vonatkozik.

0
Válasz1 éve

GrgSzabolcs

mind jönnek miért nem jó ?

0
Válasz1 éve

bruati

például azért, mert múlt időben kell fordítani

0
Válasz1 éve

KovcsJzsef15

A "mindegyikük" helyett miért nem fogadja el a "mindenki"-t ? Ezt már egyszer jelentettem, de rá se recece...

0
Válasz11 hónapja

Zsuzsa220444

Hol van a múlt idő ?

0
Válasz8 hónapja

Gza265050

come = jelen; have come = múlt idő (present perfect) lásd bruati

2
Válasz8 hónapja

bruati

hogy hogy hol??? ez present perfect ami a magyar nyelvben a múlt időnek felel meg

0
Válasz8 hónapja

patricia201498

mindegyikuknek jonije kell en azf irtem

0
Válasz8 hónapja

linato72

Mindenki jött--így nem jó?

-1
Válasz4 éve

linato72

Mindenki jött--így nem jó?

-1
Válasz4 éve

Katalin2145

Miért helyes az, hogy"Minden megjöttek." milyen mondat ez?

-2
Válasz4 éve

JaMi75

Ök minden jönnek miért nem jó? :(

-5
Válasz3 éve

bruati

te magyar vagy, vagy a google fordító személyesen?

6
Válasz3 éve

Oldmanus

Igazad van de azt sem fogadta el, hogy "Az egész pereputy meggyüve végtére!" -Ki érti ezt..?!

1
Válasz3 éve