1. Forum
  2. >
  3. Temat: English
  4. >
  5. "On pozwala dziecku pływać w …

"On pozwala dziecku pływać w basenie."

Tłumaczenie:He lets the child swim in the pool.

March 12, 2014

19 komentarzy


Yola448704

He lets the child swim in the pool / He allows the child to swim in the pool -
Pozwala dziecku na pływanie w basenie/ Pozwala dziecku pływać w basenie


buskes76

W rzeczy samej i właśnie to chciałem podkreślić iż po let" BEZ "to" !


suzik13

Zdecydowanie mozna dopuścić slówko allow


br0d4
Mod
Plus

Wersja z "allow" jest dopuszczona. Nie podajesz dokładnego cytatu swojej odpowiedzi, więc nikt nie zgadnie dlaczego Twoja odpowiedź została odrzucona. https://forum.duolingo.com/comment/35608643


Jack.Elliot

It would be nice to know why it is "on pozwala" and not "pozwal" which then would it be with Ona and is it possible to speak without "on or ona"

Allowing rather than letting... He allows the child


yuioyuio

As I said, the verb in present tense is the same for both genders. There is no such word as "pozwal". The difference would be noticeable in the past tense: pozwalał-pozwalała (imperfect); pozwolił-pozwoliła (perfect).


Tomek_Szajbe

W podpowiedziach jest "permits" a zalicza to jako błąd?!


br0d4
Mod
Plus

Czasownik "permits" jest w kluczu odpowiedzi, a całe zdanie zawiera 8 lub 9 wyrazów (zależnie od wybranej wersji, a łącznie poprawnych versji jest 72) - skąd ktokolwiek ma wiedzieć w którym wyrazie popełniłeś błąd?


Wodzimierz31976

Do kitu z tym tłumaczeniem. Poprawne odpowiedzi uznawane są za błędy


br0d4
Mod
Plus

Bardzo proszę robić zrzuty ekranu przy tego rodzaju sytuacjach, tylko zrzut ekranu można przesłać do programistów z raportem błędu. https://support.duolingo.com/hc/pl/articles/204856044-Jak-zrobi%C4%87-zrzut-ekranu-

A co najmniej proszę dokładnie cytować całą swoją odpowiedź - można wówczas sprawdzić poprawność odpowiedzi, a w razie takiej konieczności dopisać ją do klucza odpowiedzi. Więcej na ten temat: https://forum.duolingo.com/comment/35608643


R3d1

"He lets the child TO swim in the pool." Dlaczego nie może być "to"?


Wiecho5

Dlaczego w podpowiedziach jest "to swim", a potem nie zalicza tego?


br0d4
Mod
Plus

Faktycznie. Zmieniłem podpowiedzi, teraz powinno być dobrze.


JanPastora

może jakieś konkretne zdania . Pozwala na ,/ Zgadza się Pozwala dziecku.


Elbieta369543

He lets the child swim in the pool. Dlaczego na czerwono i dlaczego jest źle


br0d4
Mod
Plus

To jest poprawna odpowiedź, wręcz najlepsza, promowana odpowiedź - patrz na górę tego wątku. Czy na pewno autokorekta czegoś Ci nie podmieniła?

W takim wypadku przypadku jedyne rozwiązanie to przekazanie zrzutu ekranu do programistów. Proszę, pamiętaj o tym na przyszłość. Instrukcja i wyjaśnienia tutaj: https://forum.duolingo.com/comment/35608643 §2.


anVNM3

Dlaczego błędem jest użycie " swiming pool"


br0d4
Mod
Plus

Nie jest błędem użycie "swiming pool".

Naucz się angielskiego w zaledwie 5 minut dziennie. Za darmo.