Το Duolingo είναι ο πιο δημοφιλής τρόπος για να μάθεις ξένες γλώσσες σε όλο τον κόσμο. Και το καλύτερο; Είναι 100% δωρεάν!

"I read her the menu."

Μετάφραση:Της διαβάζω το μενού.

-1
πριν από 1 χρόνο

85 σχόλια


nastazia242629

το μενού είναι κατάλογος οχι βιβλίο

24
Απάντησηπριν από 1 χρόνο

gina557902

Συμφωνώ

1
Απάντησηπριν από 4 μήνες

jaye16
jaye16
Mod

It has been corrected we have been short staffed and are now getting the course revamped. Thanks for your patience.

2
Απάντησηπριν από 3 μήνες

Keli945765
Keli945765
0
Απάντησηπριν από 4 μήνες

ninthia1
ninthia1Plus

Η μετάφραση είναι λάθος, το menu δεν σημαίνει βιβλίο :(

20
Απάντησηπριν από 1 χρόνο

sofiantoni7

Menu is μενού

11
Απάντησηπριν από 1 χρόνο

Tarantul1914

Μάλλον πρέπει να κάνετε κάτι με την λέξη "menu"..

10
Απάντησηπριν από 1 χρόνο

konstantin424183

Ναι υπάρχει ένα λάθος εδώ. Γιατί menu είναι κατάλογος και όχι βιβλίο.

10
Απάντησηπριν από 1 χρόνο

zioutis

το menu είναι κατάλογος και όχι βιβλίο.

7
Απάντησηπριν από 10 μήνες

gioula14

Ηαπαντηση ειναι λαθος. Η σωστη απαντηση ειναι Της διαβαζω το μενου

6
Απάντησηπριν από 1 χρόνο

Georg788659

Η σωστή απάντηση είναι. Της διαβάζω το κατάλογο

5
Απάντησηπριν από 1 χρόνο

vicky205955

Της διαβάζω τον κατάλογο!!!!!!!???????

6
Απάντησηπριν από 1 χρόνο

RallouD
RallouD

Ακόμα δεν το έχετε διορθώσει, ενώ εδώ και 5 μήνες έχει επισημανθεί το λάθος. :)

5
Απάντησηπριν από 11 μήνες

giotidio

της διαβαζω το μενου ειναι η απαντηση οχι το βιβλιο που γραφουν στη μεταφραση.

5
Απάντησηπριν από 8 μήνες

Stamatia433935

Είναι γραμμένο λάθος

4
Απάντησηπριν από 1 χρόνο

SKSr8

εγω της διαβαζω το μενου...αρα δικο σας το λαθος...

3
Απάντησηπριν από 11 μήνες

SKSr8

εγω της διαβαζω τον καταλογο

3
Απάντησηπριν από 11 μήνες

ktenakimaria

the menu = το μενού ή ο κατάλογος

3
Απάντησηπριν από 8 μήνες

filareti1

Book δεν έπρεπε να λέει?

2
Απάντησηπριν από 1 χρόνο

RallouD
RallouD

Και συνεχίζετε να το αφήνετε λάθος απ' ότι βλέπω από τα σχόλια. Αν χρειάζεστε βοήθεια στο συντονιστικό κομμάτι ενημερώστε με.

2
Απάντησηπριν από 10 μήνες

OLY.K

menu κατάλογος οχι βιβλιο

2
Απάντησηπριν από 6 μήνες

PPYx1

το μενου ειναι καταλογος και οχι βιβλιο

2
Απάντησηπριν από 6 μήνες

oN251

το μενου ειναι λαθος στην προταση

1
Απάντησηπριν από 10 μήνες