1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "I will recover."

"I will recover."

Çeviri:Ben iyileşeceğim.

March 12, 2014

4 Yorum


NuriCanAta

BEN KURTULACAĞIM OLUR

AMA BUNU DERKEN SENİN SAĞLIĞININ KONUSUNU TARTIŞIYORSANIZ KURTULMAYI İYİLEŞME MANASINDA DÜŞÜNECEKSİN.


umuplus

Context belirtilmediği için "telafi edeceğim" doğru kabul edilmeli diye düşünüyorum.


Selcen_Ozturk

doğru olduğunu düşündüğünüz alternatifleri buradan yazmak yerine eksikleri tamamlayabilmemize yardımcı olmak için "Problem Rapor Et" butonunu kullanırsanız seviniriz. İyi dersler!

comment/1416077


mert.aktas

Recover'ın kurtarmak diye bir anlamı da varmış. Bu cümleyi ben kurtacağım diye çevirsek olur mu?

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.