1. Forum
  2. >
  3. Temat: English
  4. >
  5. "Pozwól mi go obudzić!"

"Pozwól mi go obudzić!"

Tłumaczenie:Let me wake him!

March 12, 2014

10 komentarzy


BigUBigU1

Napisale wake up i wyskoczyl mi blad. Pomoze ktos?


Jack.Elliot

how would he lets me wake him be translated in English is that with an A which I normally associate with the female version


yuioyuio

Do you mean "he lets me wake him = pozwala mi się obudzić" ? If so, the verb in the present tense is the same for males and females.


Jack.Elliot

excellent I am slowly understanding this ... thank you for the help

here are a few lingots to say thank you


Joanna799779

a dlaczego nie let me to wake him?


alburd

Dlatego, że po 'let' i paru innych specjalnych czasownikach (np 'may') nie może być pełna forma bezokolicznika z 'to'. 'Let me sing, because I want TO sing'.


BigUBigU1

Kiedy uzywamy Let a kiedy Lets ? Czy to jest zwiazane z liczba pojedyncza i mnoga. ?


EwaAdamcze

I let , He lets - trzecia osoba


RAFATUS_GG

Jak ktoś umie to rozwiązać to proszę 251 minus 342 plus 5 podzielić na 4 plus 8 minus 8 plus 242 równa się =


jacynty

152,25...jeśli tam nie ma nawiasów to chyba tak: najpierw dzielenie potem dodawanie i odejmowanie

Naucz się angielskiego w zaledwie 5 minut dziennie. Za darmo.
Rozpocznij