"Weneedatleastanhour."

Fordítás:Legalább egy órára van szükségünk.

4 éve

24 hozzászólás


M21-

Számomra is elég furcsa, hogy miért "an hour" és miért nem "a hour"? Mivel magánhangzó előtt "an" mássalhangzó előtt pedig "a" névelőt használjuk.

4 éve

Gy.B.

Mert a kiejtés számít és nem az írás... Ez néha nagy kavart okoz, mert pl. az amerikai angol sokszor más kiejtést használ...

http://www.betterwritingskills.com/tip-w005.html

4 éve

vasvariistvan

A hour-ban a H néma (nem ejtjük), ezért a szó a névelő használata szempontjából magánhangzóval kezdődik.

5 hónapja

ZnDogi

Sajnos ezt én sem tudom

1 éve

lehnerv

kevesebb mint egy óra kell, ez miért nem jó?

4 éve

szigetizs17a

Mert nem ezt jelenti (legalább nem egyenlő legfeljebb)

4 éve

szullone123...

kevesebb mint egy óra= less than an hour

4 éve

NorbertHer3

Nekünk kell egy ora mièrt nem jo?

4 éve

BelaKosa
BelaKosa

Mert az "at least" is oda van írva! ;)

4 éve

mullerpeti

"Legalább egy órát szeretnénk." jónak kellene lennie, nem?

4 éve

szigetizs17a

nem jó az ige

4 éve

mullerpeti

Világos, nagyon köszönöm!

4 éve

Unauna1

"Nekünk kell legalább egy óra". Nem jó. Most fáraszt egy kicsit a dolog.

4 éve

WiedermannD

Szükségünk lenne, legalább egy órára. Miért nem jó?

3 éve

elge76

Ezt írtam: "szükségünk van még legalább egy órára" Ez miért nem jó? Illetve miért nem pontosabb mint a felajánlott fordítás? Az alatt én ugyanis azt értem, hogy egy olyan órára van szükségünk, ami az időt mutatja.

3 éve

Gy.B.

Nem "MÉG EGY" van a mondatban.

Az valami ilyesmi lenne:

We need at least ONE MORE hour.

És a "hour" sosem jelent időmérő szerkezetet. Arra ott a "clock" és a "watch". (Mint ahogy már írták.)

3 éve

Fody76

Az egy óra, mint idő mèrtèkegysèg an hour, a z egy óra, mint tárgy pedig a clock....szerintem!

3 éve

KTibor7007

Egy órára van szükségünk legalább az KB ugyanaz nem?

1 éve

Jozsi916195

"Nekünk kell még legalább egy óra" miért nem jó?

1 éve

BernadettS888542

,Legalább egy óra kell" ezt elfogadta

7 hónapja

ImreKaroly

A mondatot munka, utazás és hasonló cselekvéshez illik mikor mondjuk megkérdezik mennyi idő múlva érünk oda, esetleg lesz kész a ... Segítséget előre is köszönöm.

3 hónapja
Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.