A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"She wants to achieve this."

Fordítás:Ezt akarja elérni.

4 éve

11 hozzászólás


MTGrant

achieve jelentései: elér, megvalósít

4 éve

BoroZol
BoroZol

"ezt" kimaradt és emiatt kell újrakezdenem. :(

4 éve

Bauer01

Szeretné ezt elérni Nem fogadja el ezt sem Sajnos egye több hiba jelentkezik ahogy haladunk előre

3 éve

RicIHARDIsoN

Úgy inkább "She would like to achieve this." lenne.

3 éve

Gy.B.

Pontosan. Még a duo kezdeti szakaszában pár helyen elfogadta a "I want" fordítására a "szeretném"-et...

A "want"-ot NEM használjuk ilyen értelemben. (Hiába van benne pár szótárban sokadik jelentésnek)

3 éve

ferfer14

Jelenteni kell és akkor egyre jobb lesz

2 éve

Kincskereso

Teljesíteni akarja ezt = elfogadta :) az achieve teljesíteni értelemben is használható

3 éve

kalti70

El akarja érni ezt -elfogadta 03 május2015

3 éve

TUN65DIe

Szeretné ezt elérni - ezt szeretné elérni: mi a különbség?

2 éve

EndreNagy0

a this -t hol ezt-hol azt -nak fogadja el. 50%-os esélyem van a találatra

1 éve

Revand
Revand

Sajnos a szinonímákkal folyamatosan bajban vannak, pedig csak egyszer kellene átnézniük a szótárt. Itt például az achieve egyaránt jelenti a kivív, elér, véghezvisz, teljesít igéket. Ez mind helyes, fogadják is el!

7 hónapja