"Sütü kim içti?"

Çeviri:Who drank the milk?

4 yıl önce

7 Yorum


HalitAlbay2

The ne anlam katıyor bazen ben sırf o yüzden yanlış yapıyorum.

1 yıl önce

sinanbirinci

Aynı soruya takılmıştım, güzel bir açıklama olmuş, teşekkürler.

4 yıl önce

HilalKIZIL2

Peki neden drink değilde drank???

1 yıl önce

tracymczgr

geçmiş zaman olduğu için.

1 yıl önce

OkanEsk

Was nede kullanmıyoruz. Who was.... gibi.birde yardımcı fiili (was, were) nezaman kullanıyoruz nezaman kullanmıyoruz

1 yıl önce

HURYEBAKIR1

Teşekkür ederim

10 ay önce

cactus222

"Who did drink the milk?" cümlesini kabul etmedi. Açıklama rica ediyorum.

7 ay önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.