Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"Sütü kim içti?"

Çeviri:Who drank the milk?

4 yıl önce

10 Yorum


sinanbirinci

Aynı soruya takılmıştım, güzel bir açıklama olmuş, teşekkürler.

3 yıl önce

HilalKIZIL2

Peki neden drink değilde drank???

1 yıl önce

tracymczgr

geçmiş zaman olduğu için.

1 yıl önce

OkanEsk

Was nede kullanmıyoruz. Who was.... gibi.birde yardımcı fiili (was, were) nezaman kullanıyoruz nezaman kullanmıyoruz

10 ay önce

HalitAlbay2

The ne anlam katıyor bazen ben sırf o yüzden yanlış yapıyorum.

8 ay önce

HURYEBAKIR1

Teşekkür ederim

6 ay önce

cactus222

"Who did drink the milk?" cümlesini kabul etmedi. Açıklama rica ediyorum.

3 ay önce

e.fiski

yıllarca yanlış mı öğrettiler bize soruda fiillerin 1. hali ile yardımcı fiilin çekimi kullanılmaz mı? "who did drink" gibi??

4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

hayir olmaz. eger özne soruluyorsa yardimci fiil kullanilmaz, nesne soruluyorsa kullanilir. yani

who drank the milk (sütü kim icti) AMA who did you drink the milk with (sütü kiminle ictin? - bu cümlenin zaten bir öznesi var "you")

4 yıl önce

mustafaunel

Tsk. Aydinlandim :-)

2 yıl önce