Duolingo jest napopularniejszą metodą nauki języków na świecie. A co najlepsze, jest w 100% darmowe!

"There are no comments yet."

Tłumaczenie:Nie ma jeszcze żadnych uwag.

4 lata temu

16 komentarzy


freeeaky26

Czy w tym przypadku tłumaczenie "Jeszcze nie ma komentarzy" jest błędne?

4 lata temu

Konrad-Michal
Konrad-Michal

Nie, jest prawidłowe.

3 lata temu

arek.sz.98

Prosze o informację co w tym zdaniu wskazuje na słowo "żadnych"?

3 lata temu

MariaAlert

Słówko "no" wskazuje że nie ma "żadnych" komentarzy. Gdyby było "not" tłumaczenie byłoby "jeszcze nie ma komentarzy"

3 lata temu

ane_aner

a czym sie rozni nie ma jeszcze od nie ma zadnych- dla mnie to oznacza to samo- nie ma zadnych ale moga jeszcze byc jest rownowazne nie ma jeszcze ale moga jeszcze byc

3 lata temu

Laura_Wielgomas

Czemu ''Tutaj nie ma jeszcze komentarzy'' jest błędne?

3 lata temu

kat747761

AQGSM2 zapraszam do klubu

1 rok temu

ninjaw71

Raz Duolinogo twierdzi że poprawnie to ( there are no comments yet ) a innym razem że ( there are not comments yet ). Zdecydujcie się w końcu!!!

1 rok temu

wally666wally

czemu nie zalicza "tam nie ma jeszcze komentarzy"?

4 lata temu

yuioyuio
yuioyuio

Ponieważ "there is/are" oznacza "jest/są" bez wskazania konkretnego kierunku czy miejsca.

Tam nie ma jeszcze komentarzy = There are no comments there yet.

4 lata temu

michmo
michmo

Podobają mi się twoje odpowiedzi. Są jasne i prawdziwe.Dziękuję

3 lata temu

IrwinFletcher

"nie ma komentarzy jeszcze" mogli uznać

4 lata temu

arko04

CO za dziwolągowate zdanie. Tam są nie komentarze

2 lata temu

NIkTo67
NIkTo67

Czy ktoś może zmienić lektorkę?? Nie można nigdzie zrozumieć co czyta.

1 rok temu

TomaszKocz

Moim zdaniem odpowiedź: '' nie ma komentarzy? jeszcze'' powina być uznana

4 lata temu

wafelo
wafelo

nie, bo to nie jest naturalny szyk zdania.

4 lata temu