"Therearenocommentsyet."

Tłumaczenie:Nie ma jeszcze żadnych uwag.

4 lata temu

16 komentarzy


freeeaky26

Czy w tym przypadku tłumaczenie "Jeszcze nie ma komentarzy" jest błędne?

4 lata temu

Konrad-Michal
Konrad-Michal

Nie, jest prawidłowe.

3 lata temu

[użytkownik usunięty]

    Prosze o informację co w tym zdaniu wskazuje na słowo "żadnych"?

    4 lata temu

MariaAlert

    Słówko "no" wskazuje że nie ma "żadnych" komentarzy. Gdyby było "not" tłumaczenie byłoby "jeszcze nie ma komentarzy"

    4 lata temu

ane_aner

    a czym sie rozni nie ma jeszcze od nie ma zadnych- dla mnie to oznacza to samo- nie ma zadnych ale moga jeszcze byc jest rownowazne nie ma jeszcze ale moga jeszcze byc

    4 lata temu

Laura_Wielgomas

    Czemu ''Tutaj nie ma jeszcze komentarzy'' jest błędne?

    4 lata temu

kat747761

    AQGSM2 zapraszam do klubu

    2 lata temu

ninjaw71

    Raz Duolinogo twierdzi że poprawnie to ( there are no comments yet ) a innym razem że ( there are not comments yet ). Zdecydujcie się w końcu!!!

    1 rok temu

wally666wally

    czemu nie zalicza "tam nie ma jeszcze komentarzy"?

    4 lata temu

yuioyuio
    yuioyuio

    Ponieważ "there is/are" oznacza "jest/są" bez wskazania konkretnego kierunku czy miejsca.

    Tam nie ma jeszcze komentarzy = There are no comments there yet.

    4 lata temu

michmo
    michmo

    Podobają mi się twoje odpowiedzi. Są jasne i prawdziwe.Dziękuję

    3 lata temu

IrwinFletcher

    "nie ma komentarzy jeszcze" mogli uznać

    4 lata temu

arko04

    CO za dziwolągowate zdanie. Tam są nie komentarze

    2 lata temu

NIkTo67
    NIkTo67

    Czy ktoś może zmienić lektorkę?? Nie można nigdzie zrozumieć co czyta.

    1 rok temu

TomaszKocz

    Moim zdaniem odpowiedź: '' nie ma komentarzy? jeszcze'' powina być uznana

    4 lata temu

wafelo
    wafelo

    nie, bo to nie jest naturalny szyk zdania.

    4 lata temu
    Naucz się angielskiego w zaledwie 5 minut dziennie. Za darmo.