1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "My dad is a doctor."

"My dad is a doctor."

Fordítás:Apám orvos.

March 12, 2014

8 hozzászólás


MoniMarton

Az papám javítandó!


csorbala

nem értem, hogy miért nem jó "a papám orvos"


Csenge677405

Mert az apám,nem a nagyapám ☺


vernandor

vagy az " apu orvos" ?


georgina.p12

Mert nem papa es nem is daddy, a peldamondatban dad szerepel


vernandor

Ebben az állításban az apám a helyes. Egyébként lehetne: apukám, papám is.


MartonGeza

Tévedsz! Akkor lenne helyes az "apám", ha az angol mondatban a "dad" helyett "father" állna.


MartonGeza

Kedves DUO! Ugye tudod, hogy a "dad" nem apát, hanem apukát jelent? Akkor miért vezeted félre szegény tanulni vágyókat?

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.