1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "I am trying."

"I am trying."

Fordítás:Próbálkozom.

March 12, 2014

15 hozzászólás


palastil

a "megpróbálom"-ot sem fogadja el


cet423

szerintem azért, mert ez inkább egy rövidebb idejű dologra vonatkozik, a próbálkozom inkább folyamatosabb. persze lehet, h nem jól érzem, de már rég tanultam nyelvtant :)


zsuzsanna.sinka

I'll try lenne kb.


miskei

"Próbálkozom" nem ugyanaz?


nagyenyed

már elfogadja


bernadett36

én kizárolag i am try-t hallok! ötödször is. értem, hogy trying, de nem hallom


Harga

Sokat kell gyakorolni, amikor "kinyílik" rá a füled, fogod hallani.


vasvariistvan

Segít, ha tudod hogy az NG " G" -jét nem ejtik. Tehát legfeljebb egy "N"-hangot hallunk belőle.


szellmihal

Szerintem a megpróbálom helyes válasz! Kérem elfogadni!!!


ironcameleon

A "próbálkozom" helyesebb. - to be+ige+ing - folyamatos jelen idő.


Mamika51

A megpróbálom miért nem jó.?


Jake991

azert I am trying mert egy hosszabb ideje mar "probalkozok" vmit csinalni amit pl el szeretnek erni vagy hasonlo, nem pedig sokszor probalkozok mert az nem igy lenne helyes


csapy

Szerintem meg inkább ott a különbség, hogy a próbálkozom egy általánosabb kifejezés, míg a megpróbálom konkrétabb, azaz ezt, vagy azt próbálom, vagyis kell az it angolnál. Tehát meg/kipróbálom angolul I try it, folyamatosban I am trying it.


JanosGrenc

miért nem hallom a trying ing végét?


vasvariistvan

Számítanunk kell rá, hogy az ng-végzodésekből a g hang náluk mindig néma.

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.