A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"Military time"

Fordítás:Katonai idő

4 éve

13 hozzászólás


puskaskati

Ez mit jelent magyarul? Mi az, hogy katonai idő?

4 éve

bepe29

Katonai szolgálatban eltöltött idő

3 éve

GalvanTivadar
GalvanTivadar

Bizony nem :( a 24 órás időszámítást jelenti: pl. 7 PM helyett 1900

3 éve

phalaenopsis

talán pontos ...

4 éve

arterv2

Mikor még kötelező volt a katonai szolgálat akkor az volt 1-3 évig a katonaidő, de nem katonai idő

3 éve

viktoria.j1

A katonaság ideje miért nem jó?

4 éve

3Bubble3

Az the time of military lenne, vagy valami hasonló.

3 éve

Mamemimomu73
Mamemimomu73

Mi a csudát akarnak ezzel mondani?!

4 éve

ronkovics86

Katonaidő???

4 éve

maricusi

Látszik, hogy ti nem néztetek JAG-et. Az amerikaiak 13:30-at is fél kettőnek mondják, csak a katonaságnál van tizenhárom óra harminc perc.

3 éve

IstvanBorsanyi

Hát ennek nem sok értelme van magyarul.

3 éve

roszeli

It sokan jelezték, hogy valami nem stimmel. Nem kellene kigyomlálni, vagy kicserélni valami másra? Katona dolog- ilyen van a gyereknevelés 3-5 éves korszakában. Katonai idő??? nagyon sántít.

3 éve

kachyta
kachyta

a szolgálati idő... ?

3 éve